اپنے ہی پائلٹ کو ہندوستانی سمجھ کر بھیڑ نے مار ڈالا، اب پردہ ڈالنے پر مصروف ہے پاک فوج

Share Article
F-16-AMRAM-misssile.

پاکستانی جنگی طیارے کو اس کی زمین تک دھکیل کر مار گرانے والے ونگ کمانڈر ابھینندن(جنہیں پاکستان نے یرغمال بھی بنا لیا تھا) کے بحفاظت اپنے ملک واپس آنے کی خوشیاں مانانے کیلئے ہندوستان میں جب تیاریاں چل رہی تھی اور واہگہ۔اٹاری بارڈر پر ہندوستان اور ابھینندن کی جے -جے کار ہو رہی تھی ٹھیک اسی وقت پاکستان میں ماتم پسرا تھا۔ پاکستانی پائلٹ (شہزازالدین) کے گھر میں ماتم پسرنے کا سبب کوئی اور نہیں بلکہ پاکستان شہری ہیں، کیونکہ جس پائلٹ کو پاکستانیوں نے ہندوستانی سمجھ کر پیٹ پیٹ کر موت کے گھاٹ اتار دیا وہ ان کا اپنا ہی پائلٹ تھا جو، پاکستانی جنگی طیارہ F۔16 اڑا رہا تھا جسے ہندوستان کے ابھنندن نے نہ صرف کھدیڑا بلکہ زمین دوز بھی کر دیا تھا اب پاکستانی فوج پائلٹ کے قتل کے معاملے پر پردہ ڈالنا چاہ رہی ہے۔

پاکستان نے شروع میں ہندوستان کے 2 پائلٹ پکڑے جانے کی قبولی تھی بات

ایک خبریہ ویب سائٹ کے مطابق ابھینندن نے پاکستان کے جس ایف ۔16 طیارے کو مار گرایا تھا اس میں سوار پاکستانی ونگ کمانڈر کا طیارہ نوشیرا سیکٹر میں جا گرا جہاں پاکستان کے باشندوں نے اس شخص کو ہندوستانی سمجھ کر پیٹ پیٹ کر موت کے گھاٹ اتار دیا۔ شہزازالدین کی موت کی خبر کا انکشاف لندن کے ایک وکیل خالد عمر نے کیا جن مطابق انہیں ایف ۔16 طیارے اڑا رہے پائلٹ کے اہل خانہ سے اطلاع ملی تھی کہ شہزاز کا ہوائی جہاز مار گرایا گیا ہے۔

Untitled-23-600x368
شہزاز اپنے طیارہ سے پیراشوٹ کی مدد سے کامیابی کے ساتھ پاکستان کی زمین پر اترے تھے لیکن بھیڑ نے ان کا قتل کر دیا۔ پیٹنے کے بعد جب انہیں اسپتال لے جایا گیا تب تک بہت دیر ہو چکی تھی اور ان کی سانسیں سے رک گئی تھی۔ غور طلب ہے کہ پاکستانی ملٹری کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور نے 28 فروری کو صبح بیان جاری کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان نے ہندوستان کے دو پائلٹوں کو طیارہ سے نیچے گرایا ہے جس میں سے ایک فوج کی گرفت میں ہے جبکہ دوسرا زخمی ہونے چلتے اسپتال میں ہے۔حالانکہ شام کو غفور نے اپنے بیان بدلا اور صرف ایک ہندوستانی پائلٹ ان کے پاس ہونے کی بات کہی تھی۔

ہندوستان اور پاکستان کے دونوں پائلٹ میں کافی مماثلت

شہزازالدین اور ابھینندن دونوں کے درمیان کافی باتیں ایک سی ہیں۔ دونوں کے والد فضائیہ میں اپنے ۔اپنے ملک کے لئے خدمات انجام دے چکے ہیں۔شاہاج بھی ایئر مارشل وسیم الدین کے بیٹے تھے۔شہزاز پاکستان ایئر فورس کی نمبر 19 سکواڈرن جسے شیر دلس بھی کہا جاتا ہے کے ساتھ تھے۔ جس کے پاس ایف ۔16 ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *