پین کارڈ کو آدھار کارڈ سے لنک کرنے کی میعاد میں توسیع، آخری تاریخ 30 ستمبر 2019

Share Article

adhar-card-pen-card

سینٹرل ڈائریکٹ ٹیکس بورڈ (سی بی ڈی ٹی) نے پین کارڈ کوآدھار کارڈ سے لنک کرنے کی میعاد کو آگے بڑھا دیا ہے، پہلے یہ تاریخ 31 مارچ تھی جسے چھ ماہ بڑھاتے ہوئے 30 ستمبر کر دیا گیا ہے. اب 30 ستمبر تک پین کو بنیاد سے لنک کیا جا سکے گا۔ سی بی ڈی ٹی نے واضح کیا ہے کہ یکم اپریل سے انکم ٹیکس ریٹرن داخل کرتے وقت آدھار نمبر کو کوٹ کرنا اور لنک کرنا لازمی ہوگا۔ 30 ستمبر کے بعد بھی اگر آپ پین کو آدھارسے نہیں جڑواتے ہیں تو آپ کا پین کارڈ منسوخ کر دیا جائے گا۔

جب پین سے آدھار لنک ہو گا اور پین بینک اکاؤنٹ سے منسلک رہے گا تو آئی ٹی ڈپارٹمنٹ ٹیکس ادا کرنے والے کے خرچ کرنے کے طریق کار اور دیگر معلومات آسانی سے معلوم کر سکے گا۔ بہت سے دوسرے ایجنسیاں بھی آدھار سے جڑی ہوئی ہیں تو یہ بھی پتہ لگے گا کہ سماجی بہبود کے منصوبوں کا فائدہ مناسب لوگوں کو مل رہا ہے یا نہیں۔ ابھی تک محکمہ انکم ٹیکس ملک میں 42 کروڑ لوگوں کو پین کارڈ جاری کر چکا ہے۔ بتا دیں کہ ایسے لوگوں کی تعداد 19 کروڑ ہے، جنہوں نے پین کارڈ کو آدھار سے لنک نہیں کرایا ہے۔

اس سال اب تک 6.31 کروڑ ریٹرن دائر کئے گئے ہیں، یہ گزشتہ سال کے 5.44 کروڑ ریٹرن سے زیادہ ہے، اس سال محکمہ 95 لاکھ نئے ٹیکس دہندگان کو جوڑ چکا ہے۔ 125 کروڑ آبادی اور 7.5 فیصد کی اقتصادی ترقی کی شرح والے ملک میں صرف 1.5 لاکھ ریٹرن میں آمدنی ایک کروڑ روپے سے زیادہ دکھائی جا رہی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *