پپو یادو نے گری راج کو کہا ملک مخالف، پوچھا کہاں کا بنوا رہے ہو ویزا

Share Article

pappu-yadav

پٹنہ: بہار میں تیزی سے بدلتے سیاسی مساوات کے درمیان انتخابی مہم کاآغاز ہو گیا ہے اسی درمیان این ڈی اے کی سنکلپ ریلی کو لے کر بھی سیاست شروع ہو گئی ہے۔ ریلی سے بی جے پی کے فائر برانڈ لیڈر اور مرکزی وزیر گری راج سنگھ کی غیر موجودگی کو لیکر جن ادھیکار پارٹی سربراہ اور ر کن پارلیمنٹپپو یادو نے چوٹکی لی ہے اور پوچھا کہ گری راج جی مبینہ ملک مخالف کو پاکستان بھیجتے رہے ہیں۔اب وہ خود کہاں کا ویزا بنوا رہے ہیں۔ پپو نے ٹویٹ کرکے پوچھا کہ ‘# ملک مخالف_گری راج یہ میں نہیں خود گری راج نے کہا۔انہوں نے ہی کسوٹی طے کیا تھا۔سنکلپ ریلی میں جو نہیں آیا، وہ ملک مخالف ہے۔تب تو وہی سب سے بڑے والے ملک مخالف ہیں نا ‘۔

مبینہ ملک مخالفکویہ پاکستان بھیجتے رہے ہیں۔اب یہاں کہاں کا ویزا بنوا رہے ہیں اس سے پہلے ریلی میں غیر موجودگی کو لیکر گری راج سنگھ نے ٹویٹ کیا تھا اور لکھا تھا کہ 2 دن پہلے نوادہ سے پٹنہ آنے میں بیمار ہو گیا، اس کی وجہ سے@narendramodi جی کے سنکلپ ریلی میں شامل نہ ہو سکا۔ بہت بڑا ریلی اور وزیر اعظم کے خطاب کو TV پر دیکھا۔


ملک کی ترقی کیلئے اور دشمنوں کیمنصوبوں کو توڑنے کے لئے عوام دوبارہ نمو کو وزیر اعظم بنائے گی۔ معلوم ہو کہ اتوار کو این ڈی اے نے پٹنہ میں سنکلپ ریلی کا انعقاد کیا تھا۔ اس ریلی میں وزیر اعظم نریندر مودی، بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار، ایل جے پی سربراہ رام ولاس پاسوان سمیت این ڈی اے کے تمام بڑے چہروں نے شرکت کی تھی۔ بہار میں سیاسی مساوات تیزی سے بدلنے کی وجہ سے ہی انتخابی پنڈتوں کو بھی صورت حال سمجھنے میں مشکلات آ رہی ہے لیکن پچھلی بار کے مقابلے NDA کو بڑا نقصان ہوگا یہ بات سوشاسن بابو بھی جانتے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *