پاکستانی ٹرولر نے پوچھا آخری بار گوشت کب کھایا تھا، عدنان سمیع نے دیا منہ توڑ جواب

Share Article
Adnan Sami Gives A Befitting Reply When A Twitter Troll Asks

عدنان سمیع سے ایک پاکستانی یوزر نے پوچھا کہ انہوں نے آخری بار گوشت کب کھایا تھا؟ عدنان نے اس سوال پر ایسا جواب دیا کہ ٹرولر کی بولتی بند ہو گئی۔

 

بالی ووڈ سنگر عدنان سمیع نے 15 اگست کو ہندوستان کی آزادی کی 73 ویں سالگرہ کا جشن منایا تھا۔ یہ دن عدنان کے لئے اس وجہ سے بھی زیادہ خاص ہے کیونکہ اسی دن ان کا سالگرہ ہوتا ہے۔ عدنان کو 2016 میں بھارت کی شہریت ملی تھی۔ وہ کھل کر بھارت کی حمایت کرتے ہیں اس سے بہت پاکستانی چڑھ جاتے ہیں۔حال ہی میں ایک بار پھر کچھ پاکستانی ٹرولرس نے عدنان کو troll کے کرنے کی کوشش کی تو سنگر نے انہیں منہ توڑ جواب دیا۔

عدنان سمیع سے ایک پاکستانی یوزر نے پوچھا کہ انہوں نے آخری بار گوشت کب کھایا تھا؟ عدنان نے اس سوال پر ایسا جواب دیا کہ ٹرولر کی بولتی بند ہو گئی۔

عدنان نے جواب دیتے ہوئے لكھا- ‘دنیا جانتی ہے کہ میں نے کتنا کھایا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ آپ ہمیشہ گوشت کھاتے ہو اور اس طرح کی کامیابی سے تم قرض بڑھانے کے علاوہ حاصل کیا ہے۔

اس کے علاوہ ایک اور پاکستانی ٹرولر نے عدنان سے کشمیر پر بولنے کے لئے کہا۔ ٹرولر نے ٹویٹ كيا- ‘عدنان سمیع اگر ہمت ہے تو کشمیر معاملے پر میسج کریں اور پھر دیکھے تیرا یہ انڈیا تیرا کیا حال کرتا ہے عدنان نے رپلائی کرتے ہئے لكھا- ‘ضرور .. کشمیر بھارت کا ایک لازمی حصہ ہے۔ جو چیزیں تمہاری نہیں ہیں، ان میں اپنی ناک گھسانا بند کرو۔

اس کے علاوہ ٹویٹر پر ایک اور پاکستانی ٹرولر نے سامی سے پوچھا کہ ان کے والد کہاں پیدا ہوئے اور کہاں مرے۔ اس کے جواب میں سامی نے کہا ‘میرے والد 1942 میں بھارت میں پیدا ہوئے، 2009 میں بھارت میں ہی مرے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *