پاکستان نے بند کیا کراچی ایئراسپیس، 31 تک رہے گی پرواز پر پابندی

Share Article
Pakistan closed Karachi airspace, flight will remain until 31

پاکستان نے کراچی فضائی علاقے (ایئراسپیس) کو 31 اگست تک بند کرنے کا اعلان کیا ہے۔ پاکستان کے سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے) نے بدھ کو ایئرمین کو ایک نوٹس جاری کیا، جس میں 28 سے 31 اگست تک کراچی ہوائی علاقے کے تین راستوں کو بند کرنے کی اطلاع دی گئی ہے۔

پاکستان کی طرف سے جاری نوٹس میں تمام بین الاقوامی پروازوں کو ایئرمین کے مطابق کراچی فضائی حدود میں تین راستوں سے بچنے کے لئے کہا گیا ہے۔ سی اے اے نے ایئراسپیس بند کرنے کی کوئی وجہ نہیں بتائی ہے، اگرچہ، اتھارٹی کی طرف سے ایک متبادل راستہ سجھایا گیا ہے۔

کراچی ایئراسپیس کو بند کرنے کا نوٹیفکیشن ایسے وقت میں آیا ہے جب پاکستان کے وزیر کابینہ فواد حسین چودھری نے کہا ہے کہ پاکستان بھارت کے لئے فضائی حدود کو مکمل طور پر بند کرنے پر غور کر رہا ہے۔ چودھری نے منگل کو ایک ٹویٹ میں کہا تھا کہ وزیر اعظم بھارت کے لئے ایئراسپیس کو مکمل طور پر بند کرنے پر غور کر رہے ہیں۔ افغانستان کے لئے بھارتی کاروبار کے لئے پاکستان کے زمینی راستوں کے استعمال پر مکمل پابندی کابھی کابینہ کی میٹنگ میں غوروخوض کیا گیا تھا، ان فیصلوں کے لئے قانونی فارملٹیز پر غور کیا جا رہا ہے۔ قابل ذکر ہے کہ بھارت کی طرف سے 26 فروری کو بالاکوٹ میں ایئراسٹرائک کے بعد پاکستان نے اپنا فضائی حدود بند کر دیا تھا۔ حالانکہ اس کے بعد 16 جولائی کو پاکستان نے تمام پروازوں کے لئے اپنے ہوائی علاقے کو مکمل طور پر کھول دیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *