کولمبیا میں پلین کریش:طیارہ حادثے میں پائلٹ سمیت 12 افراد ہلاک

Share Article
plane-crash

بگوٹا:کولمبیا میں ایک طیارہحادثہ میں 12 افراد کی موت ہو گئی۔ شہری دفاع ہنگامی سروس نے اس واقعہ کی معلومات دی۔ ہنگامی سروس کے مطابق، دی ڈگلس ڈی سی 3 طیارہ، ملک کے مشرق وسطی میں حادثہ کا شکار ہو گیا۔اس طیارے میں دو انجن لگے ہیں۔ حانکاری کے مطابق یہ طیارہ سان جوش دل گاویارے اور وللاوسینسیوکے درمیان پرواز بھر رہا تھا، تب یہ حادثہ ہوا۔

ایک افسر کے مطابق یہ حادثہ آگ لگنے کی وجہ سے ہوا، جس میں کوئی بھی زندہ نہیں بچ سکا۔ ایئرونٹکا سول ایوی ایشن اتھارٹی نے بتایا کہ حادثہ کے شکار ہوئے ہوائی جہاز کے باقیات ولیوکینیو کے قریب پائے گئے۔

اس طیارہ حادثے میں طیارے کے مالک، پائلٹ، اسسٹنٹ پائلٹ کے ساتھ ایک میئر اور اس کے خاندان کے لوگوں کی بھی موت ہو گئی۔ صدر آئیون ڈیکے نے ٹوئٹر پر طیارہ حادثے میں ہلاک ہونے والوں کو خراج عقیدت پیش کیا ہے۔انہوں نے کہا ’ہم ہلاک ہونے والوں کے خاندان کے ساتھ کھڑے ہیں۔

ایک نیوز چینل سے بات کرتے ہوئے،ڈائریکٹر کرنل جارج مارٹنیج نے حادثہ کی وجہ انجن میں آئی خرابی کو بتایا ہے۔انہوں نے بتایا’ہوائی جہاز سان مارٹن میونسپل کے اوپر پرواز بھر رہا تھا تبھی طیارے کا ایک انجن بند ہو گیا اور اس کے کنٹرول سے باہر ہوتا چلا گیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *