بغیر میک اپ ایسی دِکھتی ہیں نصرت جہاں، ان پانچ اداکاراؤں کو دیکھ، کھا جائیں گے دھوکہ

Share Article

کولکاتا کے درگا پوجا پنڈال میں حال ہی میں بہت سے ستارے نظر آئے۔ ان ستاروں میں سب سے زیادہ لائم لاٹ میں ٹی ایم سی رہنما اور بنگالی اداکارہ نصرت جہاں رہیں۔ پنڈال میں نصرت سرخ اور پیلے رنگ کی ساڑی میں شوہر نکھل جین کے ساتھ پہنچیں. تصاویر میں نصرت بلا کی خوبصورت نظر رہی تھیں. نصرت کی شررنگار والی تصویر کو تو آپ نے کئی بار دیکھا ہوگا لیکن آج ہم آپ کو نصرت سمیت پانچ اداکاراؤں کی بنا میک اپ والی تصویر دکھاتے ہیں۔

Image result for nusrat jahan without makeup

نصرت جہاں کی اب ذرا یہ تصویر ملاحظہ فرمائیں اس تصویر میں نصرت بغیر شررنگار نظر آ رہی ہیں. اس تصویر کو دیکھ کر اتنا ضرور کہا جا سکتا ہے کہ بغیر میک اپ بھی نصرت خوبصورت لگتی ہیں۔

Image result for kareena kapoor without makeup pic

کرینہ کپور خان بغیر میک اپ کے سوشل میڈیا پر تصاویر کا اشتراک کرتی رہتی ہیں. کرینہ کی بنا شررنگار والی یہ تصویر خوب وائرل ہوئی. اگرچہ بغیر میک اپ میں کرینہ کافی مختلف نظر آ رہی ہیں۔

Image result for kajal agarwal without makeup pic instagram

بالی وڈ کے علاوہ کاجل اگروال ساؤتھ فلم انڈسٹری کا بڑا نام ہیں. کاجل نے حال ہی میں بغیر میک اپ تصویر سوشل میڈیا پر پوسٹ کی تھی. آپ کی تصویر کے ساتھ کاجل نے لکھا کہ ‘لوگ اپنے آپ کو اور زیادہ تلاش نہیں کر سکتے. ہم ایک ایسی دنیا میں رہتے ہیں جہاں لوگ بیرونی خوبصورتی حاصل کرنے کے لئے پاگل ہیں کیونکہ سوشل میڈیا پر ایسی خوبصورتی کو اور زیادہ فروغ دیا جاتا ہے. لاکھوں روپے کاسمیٹکس اور خوبصورتی کی مصنوعات پر خرچ کر دیے جاتے ہیں اس وعدے کے ساتھ کہ ایک کامل جسم ملے گی۔ ‘

Image result for sonam kapoor without makeup

سونم کپور ہمیشہ پرفیکٹ لک میں نظر آتی ہیں. سونم کو آپ نے کئی بار میک اپ میں دیکھا ہوگا لیکن اب ذرا بغیر میک اپ والی یہ تصویر دیکھئے. ایک جھلک میں انہیں پہچاننا مشکل ہو سکتا ہے۔

Image result for katrina kaif without makeup

کیٹرینہ کیف بھی حال ہی میں جم کے باہر بغیر میک اپ اسپاٹ ہوئی تھی. خاص بات یہ ہے کہ کیٹرینہ بغیر میک اپ کے بھی تصاویر میں خوبصورت لگ رہی ہیں. قطرینہ آخری بار ‘بھارت فلم میں نظر آئی تھیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *