نوئیڈا میں 3.85 لاکھ کی لوٹ، پولیس واقعہ سے کر رہی انکار

Share Article

 

نوئیڈا کے بوٹینیکل میٹرو اسٹیشن کے قریب بدھ کی رات نامعلوم بدمعاشوں کی طرف سے ایک مرچنٹ 3.85 لاکھ روپے کی لوٹ کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ اس سلسلے میں جب سیکٹر- 20 تھانہ پولیس کو اطلاع دی گئی، تو وہ کسی بھی طرح کی لوٹ ہونے کی بات سے انکار کر رہی ہے۔

 

ایس ایس پی شان کرشن نے بتایا کہ سیکٹر- 58 میں کپڑے کا کاروبار کرنے والے دہلی رہائشی محمد عمر نے پولیس نے اطلاع دی کہ بوٹینیکل گارڈن میٹرو اسٹیشن کے پاس دو نامعلوم بدمعاشوں نے اس 3.84 لاکھ روپے پستول دکھا کر لوٹ لئے۔ عمر کے مطابق وہ سیکٹر- 18 کے ایک اے ٹی ایم سے پیسے نکال کر سیکٹر- 58 جا رہا تھا۔ اسی دوران کسی کا فون عمر کے فون پر آیا۔ وہ موٹر سائیکل سڑک کے کنارے کھڑی کر فون پر بات کرنے لگا تبھی اسکوٹر پر سوار دو نامعلوم لوگ آئے اور اس سے پیسوں سے بھرا بیگ لوٹ کر لے گئے۔

 

ایس ایس پی کے مطابق واقعہ کی معلومات کے بعد سیکٹر- 20 اورسیکٹر- 39 تھانہ کی پولیس موقع پر پہنچ چکی تھی۔ پولیس نے آس پاس کے خریداروں سے واقعہ کے بارے میں پوچھا انہوں نے ایسے کسی بھی معاملے کے ہونے سے منع کیا۔ انہوں نے کہا کہ متاثرہ کئی بار اپنا بیان بدل چکا ہے۔ ابتدائی تحقیقات میں یہ پتہ چلا ہے کہ باہمی لین دین کا معاملہ ہے، کوئی لوٹ نہیں ہوئی۔ فی الحال معاملے میں جانچ جاری ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *