نوئیڈا: پارک میں لڑکی کے ساتھ گینگ ریپ، چار ملزم گرفتار، دو فرار

Share Article

نوئیڈا میں ایک لڑکی کے ساتھ گینگ ریپ کی واردات ہوئی ہے. لڑکی کے دوست نے اس کام کے لئے پارک میں بلایا تھا. لڑکی بدھ کی رات کو فیز تھری علاقے میں ایف این جی کے قریب پارک میں پہنچی تو وہاں پر موجود 6 افراد نے پہلے اس کے دوست کو مار پیٹ کر بھگا دیا. اس کے بعد لڑکی کے ساتھ گینگ ریپ کی واردات کو انجام دیا۔

اتر پردیش کے نوئیڈا سے شرمسار کرنے والی واردات سامنے آئی ہے. نوکری دلانے کے نام لڑکی کے ساتھ نصف درجن نوجوانوں گینگ ریپ کو انجام دیا. یہ معاملہ بدھ (13 نومبر) رات ہے۔

لڑکی کے دوست نے اس کام کے لئے پارک میں بلایا تھا. لڑکی بدھ کی رات کو فیز تھری علاقے میں ایف این جی کے قریب پارک میں پہنچی تو وہاں پر 6 لوگ موجود تھے. ان نوجوانوں نےپهلے لڑکی کے دوست کے لیے مار پیٹ کر کے وہاں سے بھگا دیا. اس کے بعد نصف درجن نوجوانوں نے مل کر لڑکی کے ساتھ گینگ ریپ کی واردات کو انجام دیا۔

شکایت پر پولیس نے مقدمہ درج کر چار ملزمان کو گرفتار کر لیا ہے. باقی دو ملزمان کی تلاش کی جا رہی ہے. پولیس پورے معاملے کی شدت سے تحقیقات کر رہی ہے۔

ریپ کا دوسرا معاملہ
وہیں، ریپ کا معاملہ گروگرام سے سامنے آیا. گروگرام کے ایک اسپا مرکز میں کام کرنے والی لڑکی کے ساتھ ریپ کیا گیا اور جب وہ حاملہ ہو گئی تو اس کا اسقاط حمل بھی کرا دیا گیا ہے اور اب اس دھمکی بھی ملی. معلومات کے مطابق متاثرہ نے جب پولیس میں یہ شکایت درج کرائی تو اس پورے معاملے کا انکشاف ہوا. 24 سالہ متاثرہ کی ملاقات ایک سال پہلے كاديپور کے رہنے والے کالی داس سے ہوئی تھی۔

اس کے بعد جب دونوں کی دوستی ہوئی تو ملزم نے شادی کا جھانسہ دے کر کئی بار اس کے ساتھ تعلق پیدا. الزام ہے کہ لڑکی نے جب ملزم سے حاملہ ہونے کا ذکر کیا تو اس نے اسقاط حمل کروا دیا. اس کے بعد ملزم جان سے مارنے کی دھمکی بھی دینے لگا. متاثرہ کی شکایت پر گروگرام عورت تھانہ (سابق) نے ملزم نوجوان کے خلاف ریپ سمیت کئی دفعات میں مقدمہ درج کیا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *