نتیش نے سادھوی پدماوتی کے انشن پر لکھا پی ایم کو خط

 

۔کہا- گنگا کی صاف ۔صفائی کے لئے ہریدوار میں انشن پر ہیں بیٹھی ہیں سادھوی پدماوتی
۔وزیر اعلیٰ کے داخلہ ضلع نالندہ کی سادھوی پدماوتی ماضی 15 دسمبر سے ہیں انشن پر

bگنگا ندی کی صاف ۔صفائی کے معاملے پرماتر سدن آشرم ہریدوار میں سادھوی پدماوتی گذشتہ 15 دسمبر سے بھوک ہڑتال پر بیٹھی ہوئی ہیں۔ اس انشن کو لے کر بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے وزیر اعظم نریندر مودی کو ایک خط لکھا ہے۔ اس خط میں انہوں نے لکھا ہے کہ گنگا کی صاف ۔صفائی کے معاملے پر آپ کوشاں ہیں اور اس موضوع پر آپ پرعزم بھی ہیں اور مسلسل آپ اس کے لئے کوشاں رہے ہیں۔ میں نے بھی مختلف مواقع پر اور خطوط کے ذریعہ اس موضوع پر اپنے خیالات سے آپ کو آگاہ کیا ہے۔
وزیر اعلیٰ نتیش نے لکھا ہے کہ آپ اتفاق کریں گے کہ گنگا کی صاف ۔صفائی کے موضوع پر ماہرین اپنی رائے رکھتے ہیں۔ اس تناظر میں میں نے نمایاں ریاستی حکومتکے ذریعہ منعقد ہ دو پروگراموں کا ذکر کرنا چاہوں گا۔ قومی اور بین الاقوامی ماہرین کی رائے سے واقف ہونے کے مقصد سے 25-26 فروری، 2017 کو پٹنہ میں اورل گنگا موضوع پر اور نئی دہلی میں 18-19 مئی، 2017 کو ‘گنگا کی صاف صفائی میں رکاوٹ گاد: مسائل اور حل‘ موضوع پر کانفرنس کا انعقاد کیا گیا تھا۔ ان کانفرنسوں میں پانی سے متعلق جانے مانے ماہرین نے حصہ لیا تھا۔ ان دو روزہ کانفرنسوں میں متفقہ طور پر گنگا کے مسائل کے حل سے متعلق کچھ فیصلے لئے گئے، جنہیں بالترتیب پٹنہ منشور اور دہلی منشور کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ان اعلامیوں کو ضروری کارروائی کے لئے جل شکتی وزارت، حکومت ہند کو بھیجا گیا۔

مجھے ظاہر کیا گیا ہے کہ گنگا کی صاف صفائی کے معاملے پر نالندہ کی سادھوی پدماوتی ماتر سدن آشرم، ہریدوار میں ماضی 15 دسمبر ہی انشن پر ہیں۔ طویل عرصے سے جاری بھوک ہڑتال کی وجہ سے ان کی صحت بگڑنے کے امکان کو مسترد نہیں کیا جا سکتا ہے، تو بلا تاخیر مداخلت کر انشن ختم کرنے کی ضرورت ہے۔ لہٰذا اس معاملے کی روشنی میں درخواست ہے کہ سادھوی پدماوتی ، ماترسدن آشرم، ہریدوار اور سے اٹھائے گئے مسائل پر بامعنی اقدامات کر ان کا انشن جلد ختم کرنے کی کرپا کی جائے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *