مودی جی! این آئی اے کی موسٹ وائنٹڈ دہشت گرد فہرست میں کئی’ہندو‘، اب بتائیے تاریخ

Share Article
most-wanted-terrorist

اپنے انتخابی مہم میں جب وزیر اعظم نریندر مودی وردھا پہنچے تھے تو انہوں نے ہندو دہشت گردی کے نام پر کانگریس پر جم کر نشانہ لگایا تھا۔ وردھا کے اپنی تقریر میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا تھا کہ، تاریخ گواہ ہے کبھی بھی کوئی ’ ہندو‘کبھی بھی دہشت گردانہ سرگرمیوں میں ملوث نہیں ہوتے، لیکن خود مرکزی تفتیشی ایجنسی این آئی اے نے ان کے دعوؤں کو غلط ثابت کر دیا ہے۔ این آئی اے نے جو موسٹ وائنٹڈ فہرست جاری کی ہے جس میں کئی ہندو ملزم بھی شامل ہیں۔

most-wanted-terrorist-1

مرکزی تفتیشی ایجنسی این آئی اے کی ویب سائٹ پر دہشت گردی سے متعلقہ معاملات کے لئے موسٹ وائنٹیڈ لسٹ سیکشن ہے، جس میں کئی بڑے دہشت گردوں کے نام اور ان کی شناخت بتائی گئی ہے۔ باضابطہ ان پر لاکھوں کا انعام بھی ہے، مگر چونکانے والی بات یہ ہے کہ اس مطلوب لسٹ میں ہندو نام ہیں اور ان کے آگے دہشت گرد لکھا ہے۔

این آئی اے کے مطابق ملزم رام چندر کالسانگرا اور سندیپ ڈانگے بھی’دہشت گرد گروہ‘ کا حصہ ہیں، جو سمجھوتہ ایکسپریس ٹرین دھماکے اور اجمیر میں مکہ مسجد دھماکے کے معاملے میں مطلوب ہے۔

most-wanted-terrorist-2

سمجھوتہ دھماکے معاملے میں عدالت نے حال ہی میں ثبوتوں کی عدم موجودگی میں اسیمانند اور تین دیگر ملزمان کو بری کر دیا گیا تھا۔ اس دھماکے میں 68 لوگوں کی موت ہو گئی تھی۔ معاہدہ معاملے میں نامزد ایک اور ملزم رمیش فرار ہے۔ اسے این آئی اے نے موسٹ وائنٹیڈ قرار دیا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *