مجھے لگا زندگی گزارنے کے لئے نواب سب سے زیادہ بہتر انسان ہیں: پوجا بترا

Share Article

 

گزشتہ ایک ہفتے بالی ووڈ ایکٹرس پوجا بترا اور ان کے بوائے فرینڈ نواب شاہ کی شادی کا ذکر ہر طرف ہے۔ دونوں نے خاموشی سے شادی کر لی اور جب سوشل ميڈياكے ذریعے فوٹو سامنے آئیں تب لوگوں کو اس بارے میں پتہ چلا۔ اب ان دونوں کے شادی اور ہنی مون کی تصاویر سامنے آنے لگی ہیں۔

Image result for pooja batra

پوجا نے حال میں بامبے ٹائمز سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ انہوں نے نواب شاہ سے 4 جولائی کو شادی کی تھی۔ انہوں نے کہا، ‘جی ہاں، ہم شادی کر چکے ہیں۔ نواب اور میں نے دہلی میں شادی کی تھی جس میں صرف ہمارے خاندان کے لوگ شامل تھے۔ میرے دوست مجھ سے پوچھ رہے تھے کہ شادی میں اتنی دیر کیوں کر دی۔میں آسان طریقے سے اپنی زندگی جی رہی تھی لیکن تبھی مجھے احساس ہوا کہ یہی وہ آدمی ہے جس کے ساتھ مجھے باقی کی زندگی گزارني ہے اور اس کے بعد شادی کو اور ٹالنے کا کوئی مطلب ہی نہیں تھا۔ ہم نے آریہ سماج مندر میں شادی کی تھی اور اس ہفتے ہم اپنی شادی کو رجسٹر کرا لیں گے۔

Image result for pooja batra

ایک دوسرے کو جاننے کے صرف 5 ماہ کے اندر اندر پوجا اور نواب شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔ وہ کہتی ہیں، ‘میں نواب کو ایک ہی پیشہ میں رہنے کے چلتے جانتی تھی۔ اگرچہ اسی سال فروری میں ہمیں ایک بار پھر ایک کامن فرینڈ نے ملوایا۔ مجھے لگتا ہے کہ ہم صحیح وقت پر ایک بار پھر ملے۔ ہم اموشنلي ایک جیسی صورت حال میں تھے لہٰذا فوری طور پر ایک دوسرے کے قریب آ گئے۔

Image result for pooja batra

پوجا نے کہا، ‘میں نے ہمیشہ نواب کا احترام کرتی تھی اور انہیں پسند کرتا تھا اور اس دوران میں نے انہیں بہتر طریقے سے سمجھا ہے۔ میرا دل میں کہیں نہ کہیں یہ تھا کہ کیا ہمارے درمیان دوستی سے زیادہ کچھ ہو سکتا ہے۔ ہم اموشنلي اور انٹلیكچولي ایک جیسے ہیں اور ہمیں ایک دوسرے کو بہت زیادہ وضاحت کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ مجھے یہ بات پسند ہے کہ وہ ایک فیملی Persson کی ہیں۔

Image result for pooja batra

پوجا اس وقت اپنے شوہرکے ساتھ بہتر وقت گزار رہی ہیں اور ان کا خیال ہے کہ نواب ان سے زیادہ رومانٹک ہیں۔ انہوں نے اپنے رومانی پرپوزل کے بارے میں بتایا، ‘ہماری ریلیشن کے ابتدائی دور میں، ایک بار نواب مجھے لینے کے لئے ایئر پورٹ آئے اور وہ تبھی مجھے پرپوج کرنا چاہتے تھے۔اگرچہ وہ اس وقت نروس ہو گئے اور انہوں نے پرپوج کرنے کا خیال چھوڑ دیا۔ وہ ہماری ملاقات کے فوراً بعد ہی مجھے پرپوج کرنا چاہتے تھے۔ بعد میں انہوں نے مجھے دہلی میں پرپوج کیا اور دوبارہ جب وہ میرے والدین سے ملنے اپنے خاندان کے ساتھ پہنچے، تب انہوں نے مجھے دوبارہ پرپوج کیا۔ ‘

Image result for pooja batra

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *