میری دنیا میری ماں ہے: سنی دیول

Share Article

دھرمیندر کی پہلی بیوی پرکاش کور اس لائم لائٹ سے دور رہتی ہیں۔ ہیما مالنی تو سوشل میڈیا پر کافی فعال رہتی ہیں لیکن پرکاش کور کی ایک جھلک پانا بھی مشکل ہو جاتا ہے۔ گزشتہ سال پرکاش کور کے ساتھ دھرمیندر نے نئے سال کا جشن منایا تھا۔ اس جشن کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل بھی ہوئی تھی۔اس درمیان پرکاش کور کے ساتھ سنی دیول نے حال ہی میں ایک تصویر شیئر کی ہے جس میں دونوں کے درمیان محبت صاف دکھائی دے رہا ہے۔

 

प्रकाश कौर

اس تصویر کو سنی دیول نے اسٹاگرام پر پوسٹ کیا ہے۔ تصویر میں پرکاش کور سنی دیول کے گلے لگی ہوئی ہیں۔ تصویر کو شیئر کرتے ہوئے سنی دیول نے ایک خوبصورت عنوان بھی دیا ہے۔ سنی دیول نے لکھا – ‘میری دنیا میری ماں ہے۔ سنی دیول کے اس پوسٹ سے آپ کو اس بات کا اندازہ لگا سکتے ہیں کہ وہ اپنی ماں پرکاش کور کے دل کے کتنے قریب ہیں۔

View this post on Instagram

My mom my world

A post shared by Sunny Deol (@iamsunnydeol) on

خاص بات یہ ہے کہ سنی دیول کی ماں پرکاش کوراس کی طرح ہی سنی کی بیوی بابی دیول اور دو بہنیں ویجیتا اجيتا دیول بھی لائم لائٹ سے دور ہیں۔ آپ کو بتا دیں، بابی اور سنی اپنی ماں کے ساتھ رہتے ہیں لیکن 82 سال کے دھرمیندر، ہیما مالنی کے ساتھ زندگی گزار رہے ہیں۔ دھرمیندر نے پرکاش کور کو طلاق دیے بغیر ہی ہیما مالنی سے شادی کر لی تھی۔ اسی کے بعد سے دونوں الگ ہو گئے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *