ہندوستان میں 13،999 روپے کا ہوگا Moto G7 Power

Share Article
moto g7 power

 

Moto G7 Power کی ہندوستان میں قیمت سامنے آ چکی ہے۔ ہندوستان میں لانچ ہونے کی تاریخ طے ہوگئی ہے، لیکن یہ یہاں 13،999 روپے میں ملے گا۔

 

موٹورولا نے حال ہی میں برازیل میں Moto G7سیریز کے سمارٹ فون لانچ کئے ہیں۔ کمپنی نے ٹوٹل چار اسمارٹ فون پیش کیے ہیں۔ Moto G7, G7 Pay, G7 PlusاورG7 Power.ہندوستان میں Moto Gسیریز پہلے سے ہی مشہور ہے۔ ہندوستانی بازار میں یہ اسمارٹ فون جلد ہی لانچ ہو سکتا ہے۔ یہ مڈ رینج اسمارٹ فون ہیں اور اس کی قیمت 20000روپے کے اندر ہوگی۔

 

Image result for moto g7 power

ذرائع کےمطابق ہندوستان میں Moto G7 Powerکی قیمت 13999روپے ہوگی۔ یہ اسمارٹ فون آنلائن اور آف لائن دونوں ہی طریقے بیچے جائیں گے۔ اس اسمارٹ فون کی خاصیت یہ ہے کہ کمپنی نے اس میں 5000mAhکی پاورفل بیٹری لگائی ہے۔ ہندوستان میںMoto G7 Powerکا4GBریم اور64GB انٹرنل اسٹوریج ویرائٹ لانچ ہوگا۔ اس اسمارٹ فون کے اسپسی فیکیشنس برازیل والے ماڈل جیسے ہوں گے اور ان میں کوئی بدلائو دیکھنے کو نہیں ملے گا۔ غورطلب ہے کہ Moto G7 Powrمیں6.2انچ کی ایل سی ڈی ڈسپلے ہے اوراس میں Qualcomm Snapdragon632پروسیسر دیا گیا ہے۔ ڈسپلے ایچ ڈی پلس ہے۔ اس میں ڈوول ریئر کیمرا نہیں ہے، بلکہ کمپنی نے12میگا پکسل کا سنگل ریئر کیمرا دیا ہے۔

 

Image result for moto g7 power

 

اس اسمارٹ فون میں Android 9 Pieاوایس ملنے کی امید ہے۔ اس میں موٹورولا کے کچھ خاص فیچرس بھی ہوں گے۔ کمپنی نے لانچ کے دوران دعوی کیا ہے کہ Moto G7 Power میں دی گئی پاورفل بیٹری 55 گھنٹے تک کا بیک اپ دے گی. برازیل میں اس اسمارٹ فون کی قیمت 249 یورو (تقریبا 17،500 روپے) ہے. فی الحال بھارت میں یہ اسمارٹ فون لانچ کب ہوگا، سرکاری معلومات نہیں ہے. لیکن بیک ٹو بیک بجٹ اسمارٹ فون لانچ کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے Motorola ڈاؤن مارچ تک اس اسمارٹ فون کو ہندوستان میں لانچ کر دے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *