مودی حکومت کا بڑا اعلان، جن دھن بینک اکاؤنٹس پر خواتین کو ملے گا 5000 کا اوور ڈرافٹ

Share Article

 

وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن نے آج پارلیمنٹ میں بجٹ پیش کرتے ہوئے خواتین کو بااختیار بنانے پر زور دیا۔ اس موقع پر انہوں نے اعلان کرتے ہوئے کہا کہ جن دھن بینک اکاؤنٹ رکھنے والی خواتین کو اوور ڈرافٹ کی سہولت دی جائے گی۔ یہ فائدہ صرف انہی خواتین کو ملے گی جو کسی مصدقہ عورت خود ہیلپ گروپ کی ممبر ہوں گی۔

Image result for nirmala sitharaman women empowerment

پارلیمنٹ میں بجٹ پیش کرتے ہوئے وزیر خزانہ نے کہا کہ اس ملک کی روایت ‘عورت، تو نارائنی ہے۔ اس دوران انہوں نے سوامی وویکانند کے ایک خط کا بھی ذکر کیا جو انہوں نے مالک رام کرشن پرمهنس کو لکھا تھا۔ نرملا سیتا رمن نے کہا کہ خواتین کی حیثیت کو بہتر بنانے کے بغیر دنیا کی فلاح و بہبود کی کوئی گنجائش نہیں ہے، اگرچہ گزشتہ ایک دہائی میں ملک میں خواتین کی سماجی و اقتصادی صورت حال میں بہتری آئی ہے اور وہ تمام شعبوں میں آگے بڑھ رہی ہیں۔

Image result for nirmala sitharaman women empowerment

نرملا سیتا رمن نے اپنے بجٹ تقریر میں حال ہی میں پورے ہوئے لوک سبھا انتخابات میں میں خواتین کی شرکت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ خواتین بڑی تعداد گھروں سے باہر نکلی اور اپنے ووٹ کا استعمال کیا۔ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ اس بار لوک سبھا انتخابات میں 78 خواتین جیت کر پارلیمنٹ پہنچیں ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ خواتین کی شرکت سے ہی ملک کی ترقی ممکن ہے لہٰذا حالات کو بہتر بنانے کے لیے بے حد ضروری ہے۔ انہوں نے خواتین کو فروغ دینے کے مقصد سے ہر ضلع میں ‘ومن ایس ایچ جی انٹریسٹ سبویشن پروگرام نافذ کرنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ جن عورتوں کے جن دھن کھاتے ہیں اور مصدقہ اپنی مدد گروپ کی ممبر ہیں ان کو 5 ہزار روپے کی اوور ڈرافٹ کی سہولت دی جائے گی۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ کرنسی کی منصوبہ بندی کے تحت بھی خواتین کے لئے الگ سے 1 لاکھ روپے کے لون اہتمام کیا جائے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *