کیا مودی حکومت نے ممتا بنرجی کو دے دیا مرکز میں آنے کا سنہرہ موقع؟

Share Article

لوک سبھا انتخابات 2019 کا نیا دنگل بنتا جا رہا ہے۔ بی جے پی بنگال میں نظر گڑھائے ہوئے ہیں تو ممتا بنرجی اپنے مضبوط قلعہ میں کسی بھی صورت میں بی جے پی کو سیندھ لگانے کا موقع نہیں دینا چاہتی ہیں۔ اسی لیے جب اتوار کو مرکزی تفتیشی بیورو CBI کی ٹیم کولکاتہ کے پولیس کمشنر راجیو کمار کے گھر چھاپہ ماری کرنے پہنچی تو ممتا خود ہی دھرنے پر بیٹھ گئیں۔

 

 

لوک سبھا انتخابات 2019 سے پہلے مغربی بنگال سیاست کا نیا میدان بن گیا ہے۔ بی جے پی بنگال میں نظر گڑھائے ہوئے ہے تو ممتا بنرجی اپنے مضبوط قلعہ میں کسی بھی صورت میں بی جے پی کو سیندھ لگانے کا موقع نہیں دینا چاہتی ہیں۔ اسی لیے جب اتوار کو مرکزی تفتیشی بیورو CBI کی ٹیم کولکاتہ کے پولیس کمشنر راجیو کمار کے گھر چھاپہ مارنے پہنچی تو وزیر اعلی ممتا بنرجی خود ہی دفاع میں اتر پڑیں اور رات بھر دھرنے پر بیٹھی رہیں۔ اتنا ہی نہیں اپوزیشن کے تمام ٹیم لیڈر بھی ان کے ساتھ کھڑے نظر آ رہے ہیں۔

 

Image result for mamta banerjee

بتا دیں کہ تقریبا ایک دہائی پہلے ممتا بنرجی تتكالين لیفٹ حکومت کے خلاف نندی گرام اور سنگور کو لے کر دھرنے میں بیٹھ کر مغربی بنگال کے لوگوں کے دلوں میں جگہ بنانے میں کامیاب رہی تھیں۔ اسی کا نتیجہ تھا کہ ممتا نے لیفٹ کو 30 سال کی حکمرانی کے بعد ریاست سے بے دخل کر دیا تھا اور اقتدار کے تخت پر قابض ہوئی تھیں۔ اب دس سال کے بعد ایک بار پھر ممتا بنرجی پرانے تیور میں ہیں اور اس بار نشانے پر مرکز کی مودی حکومت ہے۔

 

2019 کے لوک سبھا انتخابات میں بی جے پی نے مغربی بنگال کی کل 42 لوک سبھا سیٹوں میں سے 22 سیٹیں جیتنے کا ٹارگیٹ رکھا ہے۔ اس کے لئے بی جے پی ہر ممکن کوشش میں مصروف ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی سے لے کر بی جے پی صدر امت شاہ ایک کے بعد ایک ریلیاں کر رہے ہیں۔ دراصل حالیہ دنوں میں جس طرح سے بی جے پی کا گراف ریاست میں بڑھا ہے اور بائیں بازو اور کانگریس کو پیچھے چھوڑتے ہوئے دوسرے نمبر کی پارٹی بن گئی ہے۔وہیں، ممتا اپنے مضبوط گڑھ مغربی بنگال میں بی جے پی کو کسی بھی حال میں جگہ نہیں بنانے دینا چاہتی ہیں کیونکہ ٹی ایم سی کی سیاست کی بنیاد مکمل طور پر صوبے میں ٹکا ہوا ہے۔ یہی نہیں، اپوزیشن کی جانب سے وزیر اعظم کے عہدے کے اہم دعویداروں میں سے ممتا بنرجی بھی ایک ہیں۔ ایسے میں ممتا اس بات کو بخوبی سمجھتی ہیں کہ 2019 کا لوک سبھا چناؤ ان کی سیاست کا سب سے اہم انتخاب ہے۔ ایسے میں وہ ریاست میں اچھی خاصی سیٹیں جیتنے میں کامیاب رہتی ہیں تو وزیر اعظم کے عہدے پر ان کی دعویداری مضبوط ہو جائے گی۔

 

Image result for mamta banerjee

اپوزیشن کی جانب سے مودی کی مخالفت کے طور پر ممتا بڑا چہرہ بنتی جا رہی ہیں۔ اس لنک میں پہلے ممتا نے ملک کے اپوزیشن پارٹیوں کے لیڈروں کو کولکاتا کی ریلی میں متحد کیا۔ یہی نہیں، انہوں نے ریاست میں بی جے پی کی رتھ یاترا کو نکلنے نہیں دیا۔ اس کے علاوہ یوپی کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کو بنگال میں ہیلی کاپٹر کو اترنے کی اجازت نہ دے کر یہ ثابت کرنے کی کوشش کی ہے کہ وہ بی جے پی کی سخت مخالف ہیں۔

 

 

سرخیوں میں چھائے شاردا چٹ فنڈ کیس میں سی بی آئی ٹیم اتوار کی شام کو ممتا کے خاص اور کولکاتہ پولیس کمشنر راجیو کمار کے گھر پہنچی تو ریاست کی پولیس نے سی بی آئی کے کچھ افسران کو حراست میں لے لیا۔ سی بی آئی کی اس کارروائی کو لے کر ممتا بنرجی سڑک پر اتر آئیں اور مودی حکومت کے خلاف دھرنے پر بیٹھ گئیں۔
ممتا بنرجی نے الزام لگایا کہ مودی حکومت ہر اس ریاست میں صدر راج لگانا چاہتی ہے، جہاں اپوزیشن پارٹیاں اقتدار میں ہیں۔ انہوں نے کہا، ‘میں اس بات کا یقین دلا سکتی ہوں… میں مرنے کے لئے تیار ہوں، لیکن میں مودی حکومت کے آگے جھکنے کے لئے تیار نہیں ہوں۔ ہم ایمرجنسی لاگو نہیں کرنے دیں گے۔ براہ مہربانی ہندوستان کو بچائیں، جمہوریت بچائیں، آئین بچائیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *