انڈین ایئر فورس کا سرجیکل اسٹرائک: ایل او سی کے پار جیش محمد کے ٹھکانوں پربرسائے1000کلوبم ، کئی بیس کیمپ تباہ

Share Article

 

’’پلوامہ میں ہوئے دہشت گردانہ حملے کا بدلہ شروع ہو گیا ہے،ہندوستانی فضائیہ فوج نے LoC کے پاس چھپے بیٹھے جیش محمد کے دہشت گردوں کے خلاف تاخیر رات بڑی کارروائی کی اوردہشت گردوں کے بیس کیمپ پر حملہ کر اسے مکمل طورپر تباہ کر دیا‘‘

پلوامہ میں ہوئے دہشت گردانہ حملے کا بدلہ شروع ہو گیا ہے۔ ہندوستانی فضائیہ فوج نے LoC کے پاس چھپے بیٹھے جیش محمد کے دہشت گردوں کے خلاف گزشتہ تاخیر رات بڑی کارروائی کی ہے۔ ذرائع بتاتے ہیں کہ، بھارتی فضائیہ کے طیاروں نے گزشتہ رات کنٹرول لائن کے پار دہشت گرد کیمپسپر تقریباً1000 کلو گرام کے بم برسائے۔ یہ پورا آپریشن 26 فروری کی رات قریب 3:30 بجے کے آس پاس کیا گیا۔ فضائیہ کے 12 میراج ۔2000 جنگی طیاروں نے دہشت گردوں کے بیس کیمپ پر حملہ کیا اور اسے مکمل طورپرتباہ کر دیا۔

ذرائع کہ مانیں تو پلوامہ دہشت گردانہ حملے کے بعد سے ہی بھارت اور پاکستان آمنے سامنے ہیں۔ پاکستان مسلسل جنگ بندی کی خلاف ورزی کر رہا ہے، تو بھارت بھی اس کا منہ توڑ جواب دے رہا ہے۔ منگل کی صبح پاکستان نے الزام لگایا ہے کہ بھارتی فضائیہ لائن آف کنٹرول پار کر PoK علاقے میں گھس گئی ہے، حالانکہ،بھارت کی جانب سے اس پر کوئی سرکاری تبصرہ نہیں آیا ہے۔

ٹویٹ کر لگایا گیا الزام

پاکستانی فوج کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور نے ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا، ’’بھارتی فضائیہ نے کنٹرول لائن کی خلاف ورزی کی۔ پاکستان ایئر فورس نے فوری طور پر کارروائی کی۔ بھارتی طیارے واپس چلے گئے۔‘‘ غفور کی جانب سے اس دعوے کے ساتھ دو ٹویٹ کئے گئے اور بھارت پر بغیر ثبوتوں کے الزام لگائے گئے۔

اب کی بار توثیق ذرائع کی مانیں تو ہندوستانی فضائیہ نے منگل کی صبح 3:30 بجے بہت بڑی کارروائی کی ہے۔ بھارتی ایئر فورس کے کئی جہازوں سے ٹعلی الصبح ایل او سی پار کر پی او کے میں بڑی کارروائی کی گئی۔ فضائیہ نے اس پار واقع دہشت گرد تنظیم جیش محمد کے ٹھکانوں کو تباہ کر دیا ہے۔

اس دوران فضائیہ نے بمباری کی اور کئی دہشت گرد ٹھکانوں کو تباہ کر دیا۔ اس کے بعد سے ہی ایئر فورس کے بیسکیمپ پر کئی طرح کی سرگرمیاں دیکھنے کو مل رہی ہیں۔ ذرائع کی مانیں فضائیہ نے اس آپریشن کے لئے 10 سے زیادہ میراج طیاروں کا استعمال کیا۔

جموں و کشمیر کے سابق وزیر اعلیٰ عمر عبداللہ نے ٹویٹ کر کہا کہ اگر یہ بات سچ ہے تو یہ بہت بڑی کارروائی ہے، لیکن ہمیں اس پر حکومت ہند کے سرکاری بیان کا انتظار کرنا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ اب یہ دیکھنا ہوگا پاکستان اس کارروائی کا کس طرح جواب دیتا ہے۔

ذرائع کی مانیں تو اس آپریشن میں PoK کے بالاکوٹ، چکوتی اور مظفر آباد میں موجود دہشت گرد لانچ پیڈ کو تباہ کر دیا گیا ہے، یہاں تینوں جگہ جیش محمد کے ٹھکانے تھے جہاں پر تباہی کی گئی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *