فرانس کے وزیر خارجہ نے رفیل تنازعات کے درمیان وزیراعظم مودی سے ملاقات کی

Share Article
Minister-of-External-Affairs-of-france-meet-modi

دو دن ہندوستان کے سفر میں فرانس کے وزیر داخلہ جیاں یے لی داریاں نے وزیراعظم مودی اور وزیر داخلہ ششما سوراج کے ساتھ ملاقات کی۔اس پہلے انہوں نے وزیرداخلہ ششما سوراج کے ساتھ ملاقات کی۔ اس دوران C-DACاور فرانس کے ATOSنے ہندوستان میں سپر کمپیوٹروں کے لیے ایک قرار داد پر دستخط کئے گئے۔

 

 

اس ملاقات کے بعد وزیرداخلہ ششما سوراج نے کہا کہ ہندوستان کی اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل
میں فرانس نے مسلسل جوہری ایٹمی گروپ میں مستقل رکنیت اور رکنیت میں رکنیت کی حمایت کی ہے،ہم ان کے لئے اس کا شکریہ. اس کے علاوہ، ہم نے عالمی اور علاقائی مفادات کے بہت سے مسائل پر تبادلہ خیال کیا ہے۔ ہندوستان کی اسٹریٹجک شراکت داری کو مزید مضبوط بنانے کے وزیرکے ذریعہ دی گئی قربانی بہت اہم ہے۔ ہم بظاہر ہندوستان کے اگلے دورے کا منتظر رہیں گے۔انہوں نے کہا کہ ایک دوسرے ڈگری کے باہمی اعتراف اور منتقلی اور نقل و حرکت کا معاہدہ 2020 تک دس ہزار طالب علموں کے تبادلے کے ہدف کو حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔

 

 

ہندوستان اور فرانس کے ثقافتی تہواروں کو منایا جانا، ہمارے امیر ثقافتی ورثہ اور تاریخ نے لوگوں کو جاننے اور سمجھنے اور تعریف کرنے میں مدد کی ہے۔
سوشما سوراج نے کہا کہ میں جانتا ہوں کہ مجھے ہر سال بین الاقوامی یوگا دن کا جشن منایا جاتا ہے اور فرانس میں یوگا کے بہت سے پیروکار ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *