‘Me Too’ موومنٹ سے بالی ووڈ کو ہلا دینے والی اداکارہ تنوشري دتہ اب جائیں گی ‘ہارورڈ بزنس اسکول

Share Article

ممبئی: اداکارہ تنوشري دتہ نے جانےمانے اداکار نانا پاٹیکر پر اپنی 2008 کی فلم ‘ہارن اوکے پلیز … کی سیٹ پر اپنے ساتھ ہوئے جنسی تشدد کا الزام لگایا تھا۔ جس کے بعد پہلی بار ہندوستان میں MeToo موومنٹ کی آندھی نے جیسے سب کو خود میں لپیٹ لیا۔

 

ملک میں MeToo موومنٹ کی آندھی لانے کے بعد اب تنوشري امریکہ چلی گئی ہے اور پھر سے اپنی عام زندگی جی رہی ہیں۔ بتا دیں کہ اداکارائیں اکثر نیو جرسی سے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر پوسٹ اسٹاک کرتی ہیں، جیسے کبھی گھر کے لئے خریداری کی کرتے ہوئے یا پھر مندروں یا دیگر جگہوں کا دورہ کرتے ہوئے۔حال ہی میں تنوشري نے ایک پوسٹ شیئر کی جس میں انہوں نے انکشاف کیا کہ انہیں امریکی کے بوسٹن میں ہارورڈ بزنس اسکول میں ایک فلیگ شپ ایونٹ میں بولنے کے لئے مدعو کیا گیا ہے۔

جیسا کہ آپ کو پتہ ہے کہ تنوشري نے اپنی فلم کی شوٹنگ کے دوران جنسی تشدد کئے جانے کے واقعہ سے پردہ اٹھاتے ہوئے ریلی نکالی، جس کے بعد ملک کی کئی دیگر خواتین نے بھی اپنے ساتھ ہوئی ایسے واقعات کے بارے میں باتیں بتائی اور بہت سے لوگوں کے ناموں سے پردہ اٹھایا۔

اس موومنٹ کے شروع ہونے کے بعد سے اب تک آلوک ناتھ، ساجد خان سے لے کر ترقی بہل تک جیسے کئی دیگر بڑے شخصیات کے اصلی چہرے سامنے آئے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *