پاکستان کو آج کوئی نہیں ڈال رہا گھاس، بنائیں گے ماؤنوازوں سے آزاد بھارت: وزیر اعظم

Share Article

 

وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ اب پوری دنیا میں پاکستان کو آج کوئی گھاس نہیں ڈال رہا۔ ہم نے دہشت گردوں کو گھر میں گھس کر مارا ہے اور وہ دنیا میں جا کر اپنا رونا رو رہے ہیں۔ وزیر اعظم مودی نے جمعرات کو بھاگلپور کے ہوائی اڈے میں منعقد ریلی میں یہ بات کہی ۔ انہوںنے مزید کہا کہ آج پاکستان کی حالت دیکھئے، وہاں دہشت گردی کے جو بھی آقا ہیں، ان کے چہرے پر خوف نظر آرہا ہے۔ وہ دنیا میں جا جا کر رونا رو رہے ہیں، لیکن دنیا میں کوئی آج پاکستان کو گھاس ڈالنے والا نہیں بچا۔وزیر اعظم نے کہا کہ جس بندش سے نکالنے کے لئے ملک کے 130 کروڑ عوام چھٹپٹا رہے تھے اسے میں نے توڑ دیا ہے۔اب دہشت گردی کے آقاؤں کے چہرے پر خوف صاف نظر آ رہا ہے۔ اپوزیشن پر نشانہ لگاتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ٹکڑے ٹکڑے والے گینگ خود بکھر جائیں گے۔

 

Related image

 

انہوں نے کانگریس پر زور دار حملہ کیا اور کہا کہ بدعنوانی اپوزیشن پارٹی کا ‘کردار’ ہے۔انہوں نے کہا کہ وہ گزشتہ چھ ماہ سے کہہ رہے ہیں، ‘چوکیدار چور ہے’ لیکن دیکھئے نوٹ کہاں سے ملے ہیں۔ چوکیدار سے کون ڈرتا ہے؟ اگر اتنا پیسہ برآمد ہو رہا ہے تو ان کا چوکیدار کو گالی دینا فطری بات ہے۔ وزیراعظم نے کہا کہ 2022 تک کسانوں کی آمدنی دوگنی ہو، یہ ہمارا عزم ہے اور اس عزم کو پورا کرنے کے لئے ہم نے 22 فصلوں کی ایم ایس پی لاگت کا ڈیڑھ گنا طے کیا ہے۔ ہم نے بیج سے بازار تک پرنے سسٹم کو تبدیل کرنے کے لئے کام کیا ہے۔ اپنے ووٹ بینک اور اپنے سیاسی مفاد کے لئے ان لوگوں نے ملک کی سلامتی کے ساتھ کھلواڑ کیا ہے۔ کانگریس کہہ رہی ہے کہ تشدد والے علاقوں میں فوجیوں کو ملے خصوصی حقوق کو وہ واپس لے لیں گے۔ پاکستان بھی تو یہی چاہتا ہے۔کانگریس والے کہہ رہے ہیں کہ ہم غداری کا قانون ختم کر دیں گے۔ نکسلیوں اور ماؤنوازوں سے آزاد بھارت ہمارعزم ہے۔ ہمارے 5 سال کی سب سے بڑی کمائی ہے اعتماد، جو ہوا اس کے لئے بھی آپ کا یہ چوکیدار یاد آتا ہے اور جو ہونا چاہئے اس کی بھی ذمہ داری میرے ہی حصے میں ہے۔آپ ثقافت اور روایت کی حفاظت اور قوم کی حفاظت ہی ہمارا عزم ہے۔ انہوں نے کہا کہ دراندازی کو مکمل طور پر بند کیا جائے گا، یہ ہمارا عزم ہے۔ نکسلیوں پر حملہ کریں گے اور ہر طبقے تک ترقی کا فائدہ پہنچانے کے لئے ہم نے دن رات محنت کی ہے۔ دہشت گردوں کے اڈے پر گھس کر ماریں گے یہ نئے بھارت کی پالیسی ہے۔دہشت گردی کو شکست دے کر ہی ہم دم لیں گے یہ ہمارا عزم ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ جموں و کشمیرمیں قوم پرستوں کے ذہن میں ہم نے نیا اعتماد پیدا کیاہے۔ قوم پرستی ہماری حوصلہ افزائی ہے۔

 

Image result for naxalism in india

 

پی ایم مودی نے کہا کہ 2014 میں ہم آپ کے سامنے کچھ مقصد لے کر آئے تھے۔ ان مقاصد کو پورا کرنے میں آپ نے جو میرا ساتھ دیا ہے، اس کے لئے میں نے ہمیشہ خوش شکر گزار رہوں گا۔ وزیر اعظم کسان سمان نیدھی کے ذریعے اب 12 کروڑ چھوٹے اور معمولی کسانوں کے اکاؤنٹس میں آج براہ راست پیسے جمع ہو رہے ہیں۔ اور بی جے پی نے اپنے سنکلپ پتر میں اعلان کیا ہے کہ انتخابات کے بعد ہماری نئی حکومت آتے ہی اس منصوبہ بندی کو آگے بڑھا کرسارے کسانوں کو اس اسکیم کا فائدہ دیا جائے گا۔ 2022 تک ہر بے گھر کو پکا گھر دینا ہمارا عزم ہے۔ آیوشمان بھارت منصوبہ کے تحت ہماری حکومت نے 50 کروڑ غریبوں کے لئے ہر سال مفت علاج کا انتظام کیا ہے۔ ابھی ہم نے ہر غریب کے دروازے پر بنیادی صحت کی خدمات لے جانے کا عہد کیا ہے۔ وزیر اعظم مودی نے اپنی تقریر میں پلوامہ میں شہید ہوئے سی آر پی ایف جوان رتن ٹھاکر کا بھی ذکرکیا۔ پی ایم مودی نے بھاگلپور کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ بھاگلپور ترقی کرے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *