مہاتما گاندھی کے پتلے کو گولی مارنے والی پوجا پانڈے اور ان کے شوہر گرفتار

Share Article
pooja shukan pandey

پولیس نے مہاتما گاندھی کے پتلے کو گولی مارنے والی ہندو مہاسبھا کی پوجا شوكن پانڈے کو دہلی سے نوئیڈا میں انٹری کرتے وقت گرفتار کر لیا ہے۔ اس معاملے میں علی گڑھ پولیس نے کل 13 لوگوں کے خلاف معاملہ درج کیا تھا۔ ابھی تک اس معاملے میں 7 افراد کی گرفتاری ہو چکی ہے۔

 

 

بابائے قوم مہاتما گاندھی کے پتلے کو گولی مارنے کے معاملے میں ہندو مہاسبھا کے قومی سیکرٹری پوجا شوکن پانڈے کو پولیس نے گرفتار کر لیا ہے۔ پولیس نے پوجاشوکن پانڈے کو دہلی سے نوئیڈا میں انٹری کرتے وقت گرفتار کیا ہے۔ پولیس نے پوجا پانڈے کے ساتھ ان کے شوہر اشوک پانڈے کو بھی گرفتار کیا ہے۔اس صورت میں علی گڑھ پولیس نے کل 13 لوگوں کے خلاف معاملہ درج کیا تھا۔ ابھی تک اس معاملے میں 7 افراد کی گرفتاری ہو چکی ہے۔

 

 

اب پولیس پوجا پانڈے اور ان کے شوہر اشوک پانڈے کو بدھ کو عدالت میں پیش کرے گی۔ آپ کو بتا دیں کہ مہاتما گاندھی کی برسی کو ان پتلے کو پوجا شوگن پانڈے نے ایئر پسٹل سے گولی ماری تھی۔اس کے بعد اس کا ویڈیو بھی سامنے آیا تھا، جس پر پولیس نے مقدمہ درج کیا تھا۔ اس کے بعد پوجا پانڈے انڈر گراؤنڈ ہو گئی تھیں، لیکن پولیس اس کی تلاش میں زور شور سے مصروف رہی اور آخرکر بدھ کو گرفتار کر لیا۔ پولیس گزشتہ کئی دنوں سے پوجا پانڈے سمیت کیس کے تمام 13 ملزمان کی تلاش کے لئے چھاپے ماری کر رہی ہے۔

 

 

مہاتما گاندھی کے پتلے پر گولیاں چلانے کے واقعہ کے بعد سے ہندو مہاسبھا کی پوجا شوکن پانڈے کی کئی پرانی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں، جن میں وہ بی جے پی کے سرکردہ رہنماؤں کے ساتھ نظر آ رہی ہیں۔ ان وائرل تصاویر میں پوجا شوکن پانڈے مدھیہ پردیش کے سابق وزیر اعلی اور بی جے پی کے قومی نائب صدر شیوراج سنگھ چوہان کے ساتھ بھی نظر آرہی ہیں۔اس سے پہلے اگست 2018 میں ایک بات چیت میں پوجا شوکن پانڈے نے کہا تھا، ‘ہم ناتھو رام گوڈسے کو پوجتے ہیں، جس پر ہمیں فخر ہے۔ وہ مہاتما گاندھی کے قاتل نہیں تھے۔ انہیں ہندوستانی آئین لاگو ہونے سے پہلے سزا دے دی گئی تھی۔ ‘ پوجا کا کہنا تھا، ‘اگر ناتھو رام گوڈسے سے پہلے میں پیدا ہوئی ہوتی تو میں ہی گاندھی کو مار دیتی۔ خود کو سماجی کارکن اور ریاضی کی پروفیسر بتانے والی پوجا شوکن نے یہ بھی کہا تھا، ‘اگر آج بھی کوئی مہاتما گاندھی پیدا ہوگا اور ملک بانٹنے کی بات کرے گا تو ناتھو رام گوڈسے بھی اسی فضیلت زمین پر پیدا ہو گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *