RIMS میں گرتے گرتے بچے لالو، هڑبڑا کر خادم-گارڈ نے سنبھالا۔ جانیں کیا ہوا

Share Article

آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد یادو کی طبیعت نہیں سدھر رہی ہے۔ کبھی کاندھے میں درد، کبھی جوڑوں کا درد سے پریشانی ہو رہے ہیں۔ کل وہ rims میں گرتے گرتے بچے۔ جانیں کیا ہوا تھا انہیں۔

 

 

پٹنہ: آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد یادو کی طبیعت نہیں سدھر رہی ہے۔ کبھی کاندھے میں درد، کبھی جوڑوں کا درد سے پریشانی ہو رہے ہیں۔ بی پی بھی رہ رہ کر بڑھ جا رہا ہے۔ رانچی کے rims میں منگل کو اس وقت افراتفری مچ گئیجب لالو پرساد یادو گرتے گرتے بچے۔ انہیں ان کی خدمت میں لگے خادم اور گارڈ نے سنبھالا۔ بتایا گیا کہ انہیں اچانک چکر آ گیا تھا، جس کی وجہ سے یہ صورت حال پیداہوئی۔ادھر لالو کے چکر آنے کی بات سنتے ہی یونٹ انچارج آناً فانا میں پہنچے۔ اس کے ساتھ ہی ڈاکٹروں کی ٹیم پہنچ گئی۔ شوگر جانچ کی گئی۔ بی پی اور ای سی جي کی بھی جانچ ہوئی۔ تحقیقات میں بی پی بڑھا ہوا ملا۔ اگرچہ منگل کی دیر شام میں دوبارہ لالو کے بی پی کی جانچ ہوئی تو وہ نارمل پایا گیا اور شوگر لیول 180 ملا۔

 

Image result for lalu prasad yadav

تحقیقات کے بعد میں بتایا گیا کہ لالو پرساد یادو rims میں دھوپ میں کافی دیر سے بیٹھے تھے۔ زیادہ دیر دھوپ میں بیٹھنے کی وجہ سے انہیں چکر آ گیا تھا۔ یونٹ انچارج ڈاکٹر امیش پرساد کی مانیں تو کوئی تشویش کی بات نہیں ہے۔ وہ دیر تک کھانا نہیں کھائے تھے۔ ساتھ ہی کافی دیر تک دھوپ میں بیٹھے رہے۔ اس کی وجہ سے چکر آیا ہوگا۔ ویسے تحقیقات میں فی الحال سب کچھ نارمل ہے۔
غور طلب ہے کہ لالو پیری ارتھ رائٹس کے درد سے بھی شکار ہیں۔ انہیں ڈائی تھرمي سے علاج کرانے کا مشورہ دیا گیا ہے۔ لیکن rims کے میں ڈائی تھرمي مشین کی حیثیت ٹھیک نہیں ہے۔ ایسے میں پیری ارتھ رائٹس کا صحیح علاج نہیں ہو رہا ہے۔ چونکہ وہ ہائی پروفائل قیدی ہیں،لہٰذا ان کا علاج باہر میں بھی نہیں کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لئے اجازت کی ضرورت ہو گی۔ ذرائع کی مانیں توپیری ارتھ رائٹس کی وجہ سے جسم کے جوڑوں میں جكڑن سی برقرار رہتا ہے۔ حالانکہ انہیں ورزش کا مشورہ دیا گیا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *