کپواڑہ کے حیوان ٹیچر کا ویڈیو وائرل، بچے کی گردن پر کلہاڑی رکھ کر جان سے مارنے کی دے رہا ہے دھمكي- پولیس نے درج کی FIR

Share Article

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو خوب وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں ایک استاد ایک بچے کی گردن پر کلہاڑی لگا کر اسے دھمکا رہا ہے، اسے جان سے مارنے کی دھمکی دے رہا ہے۔ ویڈیوز جموں و کشمیر کے کپواڑہ کا ہے اور اس ویڈیو میں شیطان کی شکل والا یہ ٹیچر ایک 10 سالہ طالب علم کو کلہاڑی سے کاٹنے کی دھمکی دیتے ہوئے دکھائی دے رہا ہے۔ یہ وائرل ویڈیو کپواڑہ ضلع کے هدواڑا کے واگت گاؤں کا ہے۔

ویڈیو میں استاد فهرن پہنے نظر آ رہا ہے اور دس سال کے بچے کو مسلسل غیر انسانی طریقے سے پیٹ رہا ہے۔ هدواڈا پولیس مقدمہ درج کرنے کے بعد پوچھتاچھ میں لگ گئی ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ، واگت کے ایک مقامی اسکول میں یہ ویڈیو کسی نے ریکارڈ کر لیا تھا، جس کے بعد سوشل میڈیا پر اسے خوب شیئر کیا جا رہا ہے۔

لوگ اس طرح کے ظلم پر سخت کارروائی کرنے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ اس ویڈیو میں بچہ نیچے جھکا، اور ٹیچر مسلسل کلہاڑی سے پیٹ رہا ہے۔ اس ویڈیو میں بچہ بری طرح چیخ رہا ہے اور ڈرا ہوا ہے۔ ویڈیو میں ہی کچھ دیگر بچیاں بیٹھی ہوئی ہیں، جو ڈری ہوئی نظر آ رہی ہیں۔

ویڈیو میں کچھ لوگوں کے ہنسنے کی بھی آواز آ رہی ہے۔ اس علاقے کے ارد گرد رہنے والے لوگوں نے مطالبہ کیا ہے کہ استاد کے خلاف سخت سے سخت کارروائی کی جائے۔ لوگوں کا خیال ہے کہ اس طرح کی دھمکی سے بچوں کے اوپر منفی اثر پڑے گا۔

جموں و کشمیر پولیس نے صوبے کے ایک استاد کے خلاف طالب علم کو مارنے کی دھمکی دینے کے الزام میں FIR درج کی ہے۔ هدواڈا پولیس مقدمہ درج کرنے کے بعد پوچھتاچھ میں لگ گئی ہے۔ فی الحال واقعہ کے بارے میں معلومات رکھنے والے افراد سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *