کپل شرما نے پرینکا اور نک کی شادی پر اڑایا مذاق، انگریز ایک بار پھر لوٹ لے گئے ہمیں!

Share Article

کامیڈین کپل شرما اپنی حاضر جوابی کے لئے جانے جاتے ہیں۔ کپل کب کس کے بارے میں کیا بول دیں اس بات کا اندازہ کسی کو نہیں ہوتا۔ ایسا ہی کامیڈین نے تب کیا جب پرينیتی چوپڑا اور سدھارتھ ملہوترا ان کے شو میں پہنچے۔ یہاں کپل نے سب کے سامنے پرينیتی کے جيجا یعنی نک جونس کو لے کر کچھ ایسا کہا کہ خود بھی اپنی ہنسی نہیں روک پائیں۔آنے والے ہفتے کے آخر میں دی کپل شرما شو میں پرينیتی چوپڑا اور سدھارتھ ملہوترا کے مہمان کے طور پر جبریا جوڑی کی اسٹار کاسٹ نظر آنے والی ہے۔ اس شو کا لیٹیسٹ پرومو جاری کر دیا گیا ہے۔ جبکہ کپل نے یہ ہی خواہش ظاہر کی وہ نک جونس پر مشتمل خاص بات کہنا چاہتے ہیں۔

 

سونی ٹی وی کے آفیشیل انسٹاگرام صفحے سے لیٹیسٹ پرومو شیئرکیا گیا ہے۔ کپل پرينیتی سے کہتے ہیں، آپ نے ایک فلم کی تھی ہنسی تو پھنسی۔ آپ کو اتنی ہنستی ہیں پھر میرے ساتھ پھنسی کیوں نہیں اگر ایسا ہوتا تو آج میرا ساڑھو نک جونس ہوتا؟ یہ سنتے ہی سدھارتھ ملہوترا کہتے ہیں، پرينیتی انہیں نک سے ملواہی دو۔

پرينیتی کپل سے پوچھتی ہیں کہ تم نک سے ملوگے تو کیا پوچھو گے؟ کپل کہتے ہیں، میں بولوں گا گڈ چوائس، پھر انگریزوں نے لوٹ لیا ہمیں۔ کپل کے جواب سن کر پرينیتی اور سدھارتھ دونوں ہنستے ہنستے برا حال ہو جاتا ہے۔ ٹھیک ہے، یہ قسط ابھی تک ٹیلی کاسٹ نہیں ہوا ہے۔پرينیتی چوپڑا اور سدھارتھ ملہوترا کی جبریا جوڑی یہ فلم 2 اگست کو ریلیز ہوگی۔ اس لیے پہلے دونوں آرٹسٹ فلم کے پروموشن میں لگے ہوئے ہیں۔ اسی سلسلے میں دونوں کپل کے شو میں پہنچے جہاں انہوں نے جم کر مستی کی۔ اس دوران کپل نے ان کو تھوڑا فلرٹ بھی کیا اور نک جونس کو لے کر تنقید بھی کی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *