کنگنا کی میڈیا کے ایک طبقے سے جنگ، ایکتا کپور بولي- میں ہو گئی ہوں مینٹل

Share Article

فلم جج مینٹل ہے کیا کے گانے لانچ پر کنگنا رنوت ایک صحافی سے بھڑ گئیں اور فلم ناپسندیدہ وجوہات شہ سرخیوں میں آ گئی ہے۔ اس کے بعد میڈیا سے لے کر کنگنا رنوت تک، تمام طرح کے جوابات آ چکے ہیں تاہم ان سب میں فلم کی پروڈیوسر ایکتا کپور کا بیان بہت دلچسپ ہے۔

Image result for Kangana vs media

ایکتا کپور نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ کیا ہم پھر سے اپنے اورجنل عنوان کا استعمال کر سکتے ہیں کیونکہ مجھے لگتا ہے کہ اس فلم (جج مینٹل ہے کیا) کو وہی عنوانات زیادہ سوٹ کرتا ہے۔

कंगना की मीडिया के एक खेमे से लड़ाई, एकता कपूर बोलीं- मैं हो गई हूं मेंटल

ایکتا کپور کے اس ٹویٹ پر ایک شخص نے تبصرہ کیا اور کہا کہ ایکتاکو اس فلم کے سیکوئل کی پلاننگ شروع کر دینی چاہئے اور اس فلم میں بھی راج کمار یا کنگنا میں سے کسی ایک اداکار کو لیا جا سکتا ہے۔ اس تبصرہ پر رپلائی کرتے ہئے ایکتا نے کہا کہ میں اتنی مینٹل ہو چکی ہوں کہ اب میں خود ایکٹنگ کر سکتی ہوں۔

कंगना की मीडिया के एक खेमे से लड़ाई, एकता कपूर बोलीं- मैं हो गई हूं मेंटल

غور طلب ہے کہ صحافی سے تنازع کا معاملہ جب سرخیوں میں آیا تو ایکتا کپور کے پروڈکشن نے میڈیا سے معافی بھی مانگی تھی اور اس ایونٹ کو لے کر افسوس بھی ظاہر کیا تھا۔ اگرچہ انٹرٹینمنٹ جرنلسٹس گلڈ آف انڈیا نے کہا تھا کہ انہوں نے ایکتا کی معافی کو منظور کر لیا ہےاور اس کنٹروورسي کے چلتے اس فلم کا نقصان نہیں ہونے دیں گے اگرچہ وہ کنگنا پر پابندی جاری رکھیں گے جب تک اداکارہ پبلكلي معافی نہیں مانگتی ہیں۔

कंगना की मीडिया के एक खेमे से लड़ाई, एकता कपूर बोलीं- मैं हो गई हूं मेंटल

ایکتا نے اس سے پہلے بھی ٹویٹ کرتے ہوئے کہا تھا کہ اس گہما گہمی میں لوگ تو بھول ہی گئے کہ ہم نے ایک نیا سنگ لانچ کیا ہے۔ یہ ایک بہترین گاناہے اور امید ہے کہ لوگ اس سانگ کو پسند کریں گے۔

Image result for kangana and rangoli

اس پورے معاملے میں کنگنا رنوت نے میڈیا کے ایک دھڑے پر بہت الزام لگائے ہیں۔ کنگنا نے اس واقعہ کے کچھ وقت بعد انسٹاگرام پر ایک ویڈیو کا اشتراک کیا تھا جس میں انہوں نے میڈیا کے ایک طبقےکو چھدم اور غدار تک کہہ ڈالا تھا۔

Image result for kangana

کنگنا نے یہ بھی کہا تھا کہ میڈیا انہیں بائیکاٹ جاری رکھ سکتا ہے کیونکہ وہ نہیں چاہتی کہ میڈیا کا ایک حصہ کنگنا کی خبروں کے سہارے اپنی کمائی کرے۔کنگنا نے اس کے علاوہ انٹرٹینمنٹ جرنلسٹس گلڈ کو ایک قانونی نوٹس بھی بھیجا ہے۔ کنگنا کی بہن رنگولی بھی اس معاملے میں کافی تیکھے بیان دے رہی ہیں۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر صاف کیا تھا کہ کنگنا کسی سے معافی نہیں مانگیں گي۔

Image result for kangana

ادھر، فلم کے ہیرو راج کمار راؤ نے کنگنا کو لے کر ہوئے ایک سوال پر کہا تھا کہ کنگنا کا پوائنٹ آف ویو بالکل مختلف ہے اور وہ پوری ایمانداری سے اپنی بات رکھتی ہیں۔ بہت سے لوگ ان کی اداکاری کو ترجیح دیتے ہیں اور وہ اپنا ایک الگ برانڈ بنانے میں کامیاب رہی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *