جنگل راج کے پارٹ 2 – سیوان کے سابق دبنگ رہنما شہاب الدین کے بھتیجے کو گولی مار کر قتل کردیا گیا

Share Article

بہار کے سیوان دبنگ رہنما اور RJD کے سابق ممبر پارلیمنٹ شهاب الدين کے بھتیجے کی گولی مار کر قتل کر دیا گیا ہے۔ واردات شہر کے ٹاؤن تھانہ علاقہ کے دكھن ٹولا میں ہوئی ہے۔ بتایا جا رہا ہے میت نوجوان یوسف شهاب الدين کا بھتیجا ہے اور ان کے بیٹے کے انتہائی قریبی دوست تھا۔ دونوں ان دنوں پوری طاقت کے ساتھ الیکشن کی تیاری میں لگے تھے۔ مجرموں نے اس واردات کو جمعہ کی رات انجام دے کر فرار ہوگئے۔ میت یوسف حسین گنج تھانہ علاقہ کے پرتاپ پور میں رہتا تھا۔ یوسف کو دكھن ٹولا میں گولی مار دی گئی ہے۔ گولی اس کے سینے میں لگی ہے۔

 

 

بتایا جا رہا ہے کہ واردات کے بعد لوگوں نے اسے علاج کے لئے صدر اسپتال پہنچایا جہاں ڈاکٹروں نے دیکھتے ہی اسے مردہ قرار دے دیا۔ یوسف کے قتل کی خبر ملتے ہی شہر اور پرتاپ پور سے سینکڑوں کی تعداد میں اس کے حامی صدر اسپتال پہنچ گئے۔ اس دوران مشتعل لوگ وہاں ہنگامہ کرنے لگے۔ بعد میں ٹاؤن تھانہ، مفصل تھانہ اور سرائے وپی کی پولیس صدر اسپتال پہنچ کر معاملے کو کنٹرول کیا۔

Image result for shahabuddin siwan bihar nephew murder

 

معاملہ سابق ممبر پارلیمنٹ کے خاندان سے منسلک ہونے کی وجہ سے پولیس بھی کافی چوكني ہو گئی ہے۔ علاقے میں کافی تعداد میں پولیس بل کو تعینات کر دیا گیا ہے۔ ادھر قتل کے واقعہ کی اطلاع ملتے ہی ایس پی نوين چندر جھا اور ایس ایس پی كانتیش مشرا پولیس بل کے ساتھ ہسپتال پہنچ گئے۔ قتل کی وجوہات کا ابھی پتہ نہیں چل سکا ہے۔ وہیں واقعہ کے بعد شہر کا ماحول کافی کشیدہ ہو گیا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *