جموں و کشمیر: بڈگام انکاؤنٹر میں فوج نے دو دہشت گردوں کو مار گرایا

Share Article

 

سکیورٹی فورسز نے بڈگام میں تصادم کے دوران دو دہشت گردوں کو مار گرایا۔ تصادم سائٹ سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد۔

 

سرینگر، بڈگام انکاؤنٹر میں فوج کو بڑی کامیابی ہاتھ لگی ہے۔ سیکورٹی فورسیز نے دو دہشت گردوں کو مار گرایا ہے۔ تصادم سائٹ سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد کیا گیا ہے۔ ابھی تک مارے گئے دہشت گردوں کی شناخت نہیں کی جا سکی ہے، نہ ہی یہ پتہ چل سکا ہے کہ وہ کس دہشت گرد تنظیم سے منسلک تھے۔ فی الحال مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔

 

Image result for encounter in kashmir

بتا دیں کہ بدھ کی صبح سیکورٹی فورسز کو جموں و کشمیر کے بڈگام علاقے میں دہشت گردوں کو چھپا ہونے کی اطلاع ملی تھی۔ جس کے بعد فوج نے پورے علاقے میں سرچ آپریشن شروع کیا۔ اس دوران خود کو گھیر لیا دیکھ دہشت گردوں نے سیکورٹی فورسز پر فائرنگ شروع کر دی۔ اس تصادم کے دوران فوج نے دو دہشت گردوں کو مار گرایا۔ یہ تصادم بڈگام کے گوپالپورا علاقے میں ہوئی۔اس درمیان کشیدگی نہ فیصلے اس کے لئے احتیاطا انٹرنیٹ سروس کو بھی بند کر دیا گیا۔

 

Image result for encounter in kashmir

 

غور طلب ہے کہ منگل کو بھی سکیورٹی فورسز نے جنوبی کشمیر کےپلوامہ میں تصادم کے دوران ایک دہشت گرد کو مار گرایا تھا۔ اس دوران ایک پیرا کمانڈو سمیت دو فوجیبھی شہید ہو گئے، جب کہ ایک اور جوان زخمی ہو گیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *