تھانے دیہی پولیس نے سڑک پر چلتی معصوم بچیوں اور عورتوں سے چھیڑ چھاڑ کرنے والے شخص کو دھر دبوچا ہے. جس گزشتہ چند دنوں سے پولیس سرگرمی سے تلاش کر رہی تھی. گرفتار کئے گئے شخص کا نام محفوظ مقصود عالم خان بتایا جا رہا ہے۔
 

واقعہ تھانے کے نیا نگر پولیس اسٹیشن ہے۔ جہاں گزشتہ دنوں ایک ہی دن میں 5 لوگوں کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کئے جانے کی واردات سامنے آئی تھی۔ جس کے بعد پولیس نے معاملے کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے ملزم شخص کی تلاش شروع کر دی تھی۔ لیکن جب کوئی نتیجہ نہیں نکلا تو پولیس اہلکاروں نے واردات کی جگہ کے ارد گرد لگے سی سی ٹی وی کیمروں کو تلاش کرنا شروع کر دیا. پولیس کی كاررواهي میں سی سی ٹی وی فوٹیج کافی مددگار ثابت ہوئی. پھر سی سی ٹی وی کیمرے سے ملی ملزم کی تصویر کو پولیس نے سوشل میڈیا پر وائرل کرتے ہوئے علاقے کے شہریوں سے ملزم کو گرفتار کرنے کے لئے مدد کی اپیل کی۔
 
سوشل میڈیا پر کی گئی پولیس کی اپیل رنگ لائی اور پولیس نے اس شیطانی ملزم کو دھر دبوچا۔ محفوظ مقصود عالم خان کی گرفتاری کے بعد پولیس ملزم کے ركارڈس کھنگالنے میں لگی ہوئی ہے۔ پولیس اہلکاروں نے چھیڑچھاڑ کا شکار ہوئی دیگر خواتین سے شکایت درج کرانے کی اپیل کی ہے. جس سے ملزم کے خلاف سخت سے سخت كارروائی کی جا سکے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here