دس گنا بڑھ گئی ہے انڈین فضائیہ کی طاقت، بیڑے میں شامل ہوا H-47 ہیلی کاپٹر

Share Article

indian-airofrce-H-47

نئی دہلی: ہندوستانی فضائیہ کی طاقت میں پیر کو دس گنا بڑھ گئی ہے، امریکی کمپنی بوئنگ کی طرف سے بنائے گئے چنوک ایچ ۔47 ہیلی کاپٹر کو ہندوستانی فضائیہ کے بیڑے میں چندی گڑھ میں شامل کیا گیا ہے۔ اس موقع پر ایک عظیم الشان انڈیکشن تقریب کا اہتمام فضائیہ نے ہے۔ ایچ ۔47 چنوک ایک ایڈوانس ملٹی مشن ہیلی کاپٹر ہے جو ہندوستانی فضائیہ کو بے مثال اسٹریٹجک اہمیت کی ہیوی لفٹ صلاحیت فراہم کرے گا۔ یہ راحت رسانی اور لڑاکا کردار میں کام آئے گا۔

indian-airofrce-1

اونچائی والے علاقوں میں بھاری وزن کے فوجی سازو سامان کے نقل و حمل میں اس ہیلی کاپٹر کا اہم کردار ہو گا۔ ہندوستانی فضائیہ کے بیڑے میں اب تک روسی سے دستیاب بھاری وزن اٹھانے والے ہیلی کاپٹر ہی رہے ہیں، لیکن پہلی بار فضائیہ کو امریکی تعمیر ہیلی کاپٹر ملیں گے۔ چنوک ملٹی پلپس، وارٹکل لفٹ پلیٹ فارم ہیلی کاپٹر ہے جس کا استعمال فوجیوں، ہتھیاروں، سازوسامان اور ایندھن ڈھونے میں کیا جاتا ہے۔ اس کا استعمال راحت رسانی اور ڈیزاسٹر ریلیف مہمات میں بھی کیا جاتا ہے۔ امدادی سامان پہنچانے اور بڑی تعداد میں لوگوں کو بچانے میں بھی اس کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

indian-airofrce-2

ایچ -47چنوک ہیلی کاپٹر میں پوری طرح یونفائڈ ڈیجیٹل کاکپٹ مینجمنٹ سسٹم ہے، اس کے علاوہ اس میں کامن ایوی ایشن فن تعمیر کاکپٹ اور ایڈوانس انتظام خصوصیات ہیں۔اس ہیلی کاپٹر کو دنیا کے کئی مختلف جغرافیائی حالات میں کافی گنجائش سے آپریشن ہوتا رہا ہے۔ چنوک ہیلی کاپٹر امریکی فوج کے علاوہ کئی ممالک کی افواج میں فعال کردار ادا کر رہا ہے۔ خاص طور پر بھارتی علاقے میں اس ہیلی کاپٹر کی خصوصی افادیت ہوگی۔

 

indian-airofrce-3

غور طلب ہے کہ بھارتی فضائیہ نے 15 چنوک ہیلی کاپٹر کو حاصل کرنے کا آرڈر دیا تھا جس سے پہلا چنوک ہیلی کاپٹر اس سال فروری میں آیا تھا۔ ستمبر 2015 میں بھارت کے بوئنگ اور امریکی حکومت کے درمیان 15 چنوک ہیلی کاپٹر خریدنے کا معاہدہ کیا گیا تھا. اگست 2017 میں وزارت دفاع نے بڑا فیصلہ لے بھارتی فوج کے لئے امریکی کمپنی بوئنگ سے 4168 کروڑ روپے کی لاگت سے چھ اپاچی جنگی ہیلی کاپٹر، 15 چنوک بھاری کارگو ہیلی کاپٹر دیگر ہتھیار نظام خریدنے کے لئے منظوری فراہم کی تھی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *