پلوامہ حملہ: ہندوستان نے پاکستان کے ہائی کمشنر کو کیا طلب، کہا کہ …

Share Article

 

معلومات کے مطابق، سیکرٹری خارجہ نے پاکستان کے ہائی کمشنر کو وزارت خارجہ میں طلب کیا اور پلوامہ دہشت گردانہ حملے کے پیش نظر سخت اعتراض درج کی ہے۔

 

Image result for pulwama attack

نئی دہلی: پلوامہ میں ہوئے دہشت گردانہ حملے کے بعد بڑی خبر سامنے آ رہی ہے۔ ذرائع سے ملی معلومات کے مطابق، سیکرٹری خارجہ نے پاکستان کے ہائی کمشنر کو وزارت خارجہ میں طلب کیا اور پلوامہ دہشت گردانہ حملے کے پیش نظر سخت اعتراض درج کی ہے۔ذرائع نے بتایا ہے کہ سیکرٹری خارجہ نے کہہ دیا ہے کہ پاکستان کو جیش محمد کے خلاف فوری کارروائی کرنی ہوگی، اور اسے فوری طور پر دہشت گردی سے منسلک گروہوں اور لوگوں کو اپنی سرزمین سے کام کرنے دینا بند کرنا ہوگا۔ انہوں نے جمعرات کو پاكستان کی وزارت خارجہ کی طرف سے جاری بیان کو بھی مسترد کر دیا۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے پلوامہ اٹیک میں 40 سے زائد جوانوں کی شہادت کے بعد قوم کو خطاب کیا۔ انہوں نے کہا کہ حملے کے بعد جو ملک کی توقعات ہیں، کچھ کر گزرنے کے جذبات ہیں، وہ بھی قدرتی ہیں۔ہمارے سیکورٹی فورسز کو مکمل آزادی دے دی گئی ہے۔ ہمیں اپنے فوجوں بہادری پر پورا بھروسہ ہے۔ مجھے پورا بھروسہ ہے کہ ملک کے لوگ ملک سے وطن پرستی میں لگے ہوئے ہیں۔

 

Image result for adil dar

 

پی ایم مودی نے کہا کہ میں دہشت گرد تنظیموں کو اور ان کے سرپرستوں کو کہنا چاہتا ہوں کہ وہ بہت بڑی غلطی کر چکے ہیں۔ بہت بڑی قیمت ان کو چکانی پڑے گی۔ میں ملک کو بھروسہ دیتا ہوں، حملے کے پیچھے جو طاقتیں ہیں، اس حملے کے درمیان جو بھی گنہگار ہیں، انہیں ان کے کئے کی سزا ضرور ملے گی۔جو ہماری تنقید کر رہے ہیں، ان کے جذبات کا بھی میں احترام کرتا ہوں۔ ان کے جذبات کو میں بھی سمجھ پاتا ہوں، تنقید کرنے کا ان کو پورا حق بھی ہے۔ لیکن میرا تمام ساتھیوں سے درخواست ہے کہ وقت بہت حساس اور جذباتی ہے۔حق میں یا اپوزیشن میں ہم سب سیاسی چھینٹا کشی سے دور رہیں اور اس حملے کا ملک ایک جٹ ہوکر مقابلہ کر رہا ہے۔ پورا ملک ایک ساتھ ہے۔ ملک کا ایک ہی نعرہ ہے، یہی دنیا میں سنائی دینا چاہئے۔ جنگ ہم جیتنے کے لئے لڑ رہے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *