کپل شرما شو میں  ارچنا پورن سنگھ نے سدھو کی جگہ لی؟ کامیڈین کرشنا ابھیشیک نے کہی یہ بات…

Share Article
Pulwama Attack : Krushna Abhishek Reacts On Kapil Sharma Statement On Navjot Sidhu

 

‘دی کپل شرما شوسے واقعی نوجوت سنگھ سدھوکو ارچنا پورن سنگھ سے ریپلیس کر دیا گیا؟ کرشنا ابھیشیک نے کہی یہ بات …

 

Image result for krishna and siddhu

نئی دہلی: کپل شرما کے کامیڈی شو ‘دی کپل شرما شو سے واقعی نوجوت سنگھ سدھو کو ارچنا پورن سنگھ نے رپلیس کر دیا ہے۔اس سلسلے میں شو کے رکن کرشنا ابھیشیک سے جب پوچھا گیا تو انہوں نے اس کا جواب ‘مجھے نہیں معلوم سے دیا ہے۔ کرشنا ابھیشیک نے کہا کہ میں کچھ بھی نہیں سکتا۔ اس کے بارے میں چینل ہی بتا سکتا ہے۔گزشتہ کئی دنوں سے ایسی خبریں سوشل میڈیا پر چل رہی ہیں کہ ارچنا پورن سنگھ سے نوجوت سنگھ سدھو کو کپل شرما کے شو سے رپلیس کر دیا گیا ہے۔پلوامہ میں ہوئے دہشت گردانہ حملے کے بعد نوجوت سنگھ سدھو کے بیان کی کافی تنقید ہو رہی ہے۔ اگرچہ اس کے بارے میں ابھی واضح نہیں ہے کہ سدھو کو ہمیشہ کے لئے شو سے ہٹا دیا گیا ہے یا کچھ وقت کے لئے۔

 

کامیڈین کرشنا ابھیشیک نے ڈی این اے کے ساتھ بات چیت میں کہا، “ہم نے پہلے ہی ارچنا پورن سنگھ کے ساتھ کچھ وقت پہلے ایپیسوڈ شوٹ کر چکے ہیں. لیکن، ارچنا پورن سنگھ نے کچھ میڈیا ہاؤس میں کہا ہے کہ انہوں نے فل ٹائم کے لئے یہ شو سائن نہیں کیا۔جب تک چینل اس سلسلے میں واضح طور پر کچھ نہیں کہتا تب تک میں اس پر کچھ نہیں بولا پاؤں گا۔ “رپورٹ کے مطابق، ارچنا پورن سنگھ اس شو سے منسلک ہیں کیونکہ نوجوت سنگھ سدھو کچھ تبصرہ کی وجہ سے اب شو کا حصہ نہیں ہیں۔لیکن بعد میں سونی ٹی وی نے ٹویٹ کر تصدیق کیا کہ ارچنا پورن سنگھ اس شو سے شامل رہی ہیں۔ لیکن اس ٹویٹ سے یہ ظاہر نہیں ہو سکا کہ ارچنا پورن سنگھ نے سدھو کو رپلیس کر دیا ہے۔

 

کچھ دنوں پہلے ارچنا پورن سنگھ نے ایک ویڈیو کا شیئر کیا تھا کہ وہ کپل شرما شو سے شامل کر رہی ہیں۔ پلوامہ حملے میں سی آر پی ایف کے 40 سے زیادہ جوان شہید ہو گئے تھے اور نوجوت سنگھ سدھو نے کہا تھا کہ کچھ لوگوں کی اس ناپاک حرکت کی وجہ سے پورے پاکستان کو دوش نہیں دیا جا سکتا۔ان کے اس بیان کے بعد سوشل میڈیا پر سونامی آ گئی۔ لوگوں نے کپل شرما کے شو سے سدھو کو ہٹانے کا مطالبہ شروع کر دی تھی۔ اس سلسلے میں کپل شرما نے کہا تھا کہ نوجوت سنگھ سدھو کو شو سے ہٹانا کوئی مسئلہ حل نہیں ہو گا۔ کپل کے اس بیان پر ان کی کافی تنقید ہوئی تھی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *