عمران خان نے کہا کہ’ہمارے پاس سکھوں کا مکہ اور مدینہ ہے

Share Article

عمران خان نے گزشتہ سال نومبر میں پاکستان کے کرتارپور واقع گرودوارہ دربار صاحب کو گرداس پور ضلع واقع ڈیرہ بابا نانک شاہ سے جوڑنے والے کوریڈور کی بنیاد رکھی تھی۔

 

پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان نے متحدہ عرب امارات میں اتوار کو کہا، ‘ہمارے پاس سکھوں کا مکہ مدینہ ہے اور ہم اقلیتی کمیونٹی کے لئے ان مقدس مقامات کو کھول رہے ہیں، عمران خان یو اے ای کے نائب صدر اور وزیر اعظم کی دعوت پر ورلڈ گورنمنٹ سمٹ کے ساتویں ورژن میں حصہ لینے وہاں ایک دن کے دورے پر گئے تھے۔اس دوران انہوں نے کہا کہ مکہ اور مدینہ اسلام کے دو سب سے مقدس مقام ہیں۔ ہمارے پاس سکھوں کا مکہ اور مدینہ ہے اور ہم سکھوں کے لئے ان سائٹس کو کھول رہے ہیں۔
عمران خان نے کہا کہ ہم نے 70 ممالک کو ویزا آن اراول کی سہولت فراہم کی ہے۔ پاکستان میں ٹورزم کے میدان میں آگے بڑھنے کی کافی امکانات ہیں۔ دنیا کی آدھی سے زیادہ بلند چوٹیاں پاکستان میں ہیں۔ ہمارے پاس 5،000 سال پرانی وادئ سندھ کی تہذیب ہے۔ سب سے قدیم زندہ شہر کے طور پر پشاور ہے جو 2،500 سال پرانا ہے۔ ‘خان نے کہا کہ پاکستان کے کرتارپور صاحب میں سکھوں کا مقدس گرودوارہ ہے۔ اس سکھ گرودوارہ 1522 میں قائم کیا گیا تھا۔ یہ سکھوں کے پہلے گرودوارہ تھا۔ یہیں سکھوں کے گرو نانک کا انتقال ہوا تھا۔ کرتارپور میں گرودوارہ دربار صاحب کا کوریڈور جلد ہی مکمل ہونے کی امید ہے۔

 

گرو نانک کی جینتی منانے کے لئے ہندوستان سے ہر سال ہزاروں سکھ وفادار پاکستان آتے ہیں۔ ہندوستان نے تقریبا 20 سال پہلے پاکستان کو کوریڈور کی تجویز دی تھی۔ ‘بتا دیں کہ عمران خان نے گزشتہ سال نومبر میں پاکستان کے کرتارپور واقع گرودوارہ دربار صاحب کو گرداس پور ضلع واقع ڈیرہ بابا نانک شاہ سے جوڑنے والے کوریڈور کی بنیاد رکھی تھی۔ پاکستان واقع گرودوارہ دربار صاحب سکھ مذہب کے بانی گرنانك دیو کا آخری آرام گاہ ہے۔ کرتارپور صاحب پاکستان میں راوی دریا کے کنارے ڈیرہ بابا نانک سائٹ سے چار کلومیٹر دور واقع ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *