ایليانا ڈكروز سے ٹرولرنے پوچھا کب کھوئی تھی ورجنٹي؟ اداکارہ نے دیا کرارا جواب

Share Article
Ileana Decruz asked troll – when was lost virginity?

 

سوشل میڈیا کے زمانے میں بالی ووڈ ستارے کا troll کے ہونا عام بات ہے۔ ہر دوسرے دن کسی نہ کسی سیلیبرٹيز کے troll کے ہونے کے خبریں آتی رہتی ہیں۔ ابھی اليانا ڈكروز سوشل میڈیا پر troll ہوئی ہیں۔

 

سوشل میڈیا کے زمانے میں بالی ووڈ ستارے کا troll کے ہونا عام بات ہے۔ ہر دوسرے دن کسی نہ کسی سیلیبرٹيز کے troll کے ہونے کے خبریں آتی رہتی ہیں۔ ابھی اليانا ڈكروز سوشل میڈیا پر troll ہوئی ہیں۔ دراصل انہوں نے انسٹاگرام پر Ask Me Anything سیشن رکھا تھا۔

Image result for ileana d'cruz hot

اس دوران بہت سے فینسنے ان کی اگلی فلم، پسند اور ناپسند کے بارے پوچھا۔ وہیں ایک صارف نے ایسا سوال پوچھا جس سے وہ ناراض ہو گئیں اور انہوں نے troller کو کرارا جواب دیا۔

انسٹاگرام پر سیشن کے دوران یوزر نے اليانا سے پوچھا، ‘آپ نے ورجنٹي کب کھوئی تھی؟ سوال پر ایليانا نے جواب دیا تمہاری ماں کیا کہیں گی۔ اداکارہ نے انسٹا کہانی پر سوال جواب کے سیشن کی ایک تصویر بھی اسٹاک کی ہیں۔

بات نوٹ کریں کہ کچھ وقت پہلے ٹائیگر شراف نے بھی انسٹاگرام پر ایک Q & A سیشن رکھا تھا۔ اس دوران ٹائیگر سے بھی ایک فین سے یہی سوال کیا تھا کہ کیا وہ ورجن ہے؟ اس پر ٹائیگر نے جواب میں لکھا، ‘ ابے بے شرم! میرے مم ڈیڈ بھی فالو کر رہے ہیں مجھے۔

اس کے علاوہ ٹائیگر سے پوچھا گیا تھا کہ کیا وہ دیشا پاٹني کو ایک ڈیٹ کر رہے ہیں؟ اس سوال کے جواب میں انہوں نے کہا تھا کہ میری اوقات نہیں ہے۔

ورک فرنٹ کی بات کریں تو اليانا پچھلی بار تیلگو فلم امر اکبر انتھونی میں نظر آئی تھیں۔ اس میں اداکارہ کے علاوہ روی تیجا نے کام کیا تھا۔ ان دنوں اليانا اپنی نئی فلم پاگل پنتي کو لے کر بحث میں ہیں۔ فلم کی ہدایت انیس بظمي کر رہے ہیں۔ اس میں ان کے علاوہ جان ابراہم، انیل کپور، ارشد وارثی اور پوکلیت سمراٹ جیسے ستارے نظر آئیں گے۔ فلم 8 نومبر کو ریلیز ہوگی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *