معشوقہ کے ساتھ رہنا چاہتا تھا شوہر، بیوی نے پیٹ میں کیا 11 وار، پھر سبزی کاٹنے والی چھری سے کاٹ دیا گلا

Share Article

ممبئی : نالاسوپارا سے ایک چونکانے والی خبر سامنے آئی ہے۔ جہاں شوہر کے ناجائز تعلقات سے ناراض بیوی نے اسے موت کے گھاٹ اتار دیا۔ واقعہ نالاسوپارا کے گلے نگر علاقے کا ہے۔

بتایا جا رہا ہے کہ میت سنیل قدم اپنی بیوی پرنالی کے ساتھ نالاسوپارا کے گالا نگر علاقے کے ایک فلیٹ میں اپنے والدین کے ساتھ رہتا تھا۔ سنیل اور پرنالی نے لو میریج کی تھی اور ان کی دو بیٹیاں ہیں۔

تولنج پولیس اسٹیشن کے ایک افسر کے مطابق بدھ کو سنیل اور پرنالی کے درمیان جھگڑا ہوا تھا۔ جس کے بعد سنیل اپنے بیڈروم میں سونے چلا گیا۔ لیکن پرنالی ناراض پانی پینے کے بہانے کچن گئی اور ایک چاقو لے کر کمرے میں گھس گئی ہے۔ جہاں سنیل سونے کی تیاری کر رہا تھا۔کمرے میں پہنچتے ہی پرنالی نے سنیل پر تابڑ توڑ چاقو سے حملہ کر دیا۔ اس نے 11 بار سنیل کے پیٹ میں چاقو سے وار کیا اور پھر گلا ریت كر اسے قتل کردیا۔

شوہر کے قتل کے بعد پرنالی واپس لونگ طور پر سو رہے اپنی ساس سسر کے پاس واپس آئی اور انہیں بتایا کہ سنیل نے خود کشی کر لی ہے۔ جس کے بعد سنیل کے والد نے پولیس کو واقعہ کی اطلاع دی۔

سنیل کے والد کی اطلاع پر موقع پر پہنچی پولیس نے تحقیقات شروع کر دی۔ ابتدائی تفتیش میں پرنالی نے پولیس کو گھماپھرا کر جواب دیا لیکن پولیس نے جب سختی سے پوچھ گچھ کی تو اس نے اپنا جرم قبول کرتے ہوئے کہا کہ سنیل کے ناجائز تعلقات کا پتہ چلنے پر اس نے اسے قتل کردیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *