رتیک روشن کی فلم ‘سپر 30’ اس دن ہوگی بڑے پردے پر ریلیز

Share Article

بالی ووڈ میں سپر اسٹار کی فہرست میں شامل اداکار رتیک روشن کی آنے والی فلم ‘سپر 30’ آغاز سے ہی کسی نہ کسی وجہ سے بات چیت میں تو بنی ہی ہوئی ہے۔ ابھی تک اس فلم کو لے کر ایک راز اور بنا ہوا تھا کہ آخر راکیش کی یہ آنے والی فلم ریلیز کب ہوگی۔

آپ کو ہم بتا دیں کہ اداکار رتیک روشن کی آنے والی فلم ‘سپر 30’ کی ریلیز ڈیٹ فائنل ہو گئی ہے۔ یہ فلم بڑے پردے پر آنے والی 26 جولائی کو ریلیز کی جائے گی۔
فلم سپر 30 پٹنہ میں رہنے والے گنیتج آنند کمار کی biopic پر مبنی ہے۔ پہلے اس فلم کو جنوری کے ماہ میں ہی ریلیز کرنے کا پلان تھا، لیکن اس کے بعد اس فلم کے فلم سازوں نے شوٹنگ کو اور آگے بڑھا دیا تھا۔ میکرس اس فلم کو ایک جامع شکل کے ساتھ لانا چاہتے تھے۔ اب یہ فلم 26 جولائی کو ریلیز ہوگی۔

Image result for hrithik roshan

اس کے ساتھ ہی آپ کو بتا دیں کہ اس فلم کے پوسٹ پروڈكشن سے ڈائریکٹر کے طور پر وکاس بہل الگ ہو چکے ہیں۔ فلم کے بارے میں بتاتے ہوئے شیواشيش سرکار نے کہا، ‘ہم نے سپر 30 کے لئے پھر باہر سے کوئی ڈائریکٹر مقرر نہیں کیا۔ اس آنے والی biopic کے میں ریتک کے ساتھ مرنال ٹھاکر، امت سادھا اور نديش سندھو بھی اہم کردار نبھاتے ہوئے نظر آنے والے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *