ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں کام کرنے کا تجربہ کافی خراب رہا ہے: میا خلیفہ

Share Article

ایڈلٹ اسٹار میا خلیفہ نے گزشتہ کئی سالوں سے ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں کام کرنا بند کردیا ہے ، لیکن اس باوجود میا خلیفہ کو کافی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ ررہا ہے۔ حال ہی میں میا خلیفہ نے ایک انٹرویو میں اپنے تجربہ پر کھل کر بات چیت کی ۔ بی بی سی کو دئے گئے اس انٹرویو میں میا خلیفہ نے بتایا کہ ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں کام کرنے کا ان کا تجربہ کافی خراب رہا ہے ۔ میا خلیفہ نے بتایا کہ انڈسٹری چھوڑنے کے تین سال بعد بھی ان کی کوئی پرسنل لائف باقی نہیں رہ گئی ہے ۔

Image result for mia khalifa

میا خلیفہ کے مطابق جب بھی میں عوامی مقامات پر جاتی ہوں تو پوسٹ ٹرامیٹک اسٹیٹس ہوتا ہے کیونکہ جب بھی لوگوں کی نظریں مجھ پر پڑتی ہیں تو مجھے لگتا ہے کہ وہ میرے کپڑوں کے اندر تک دیکھ سکتے ہیں ۔ میاں خلیفہ کے مطابق ان کے اہل خانہ کو جب اس کام کے بارے میں پتہ چلا تو انہوں نے خاندان سے الگ کردیا ۔ اس بارے میں میا خلیفہ نے کہا کہ انڈسٹری چھوڑنے کے بعد وہ بالکل تنہا ہوگئی ہے۔

Image result for mia khalifa hot

میا خلیفہ کے مطابق جب اس نے انڈسٹری چھوڑی تو اس وقت بھی وہ تنہا تھی ، لیکن پھر بھی اس کام کو چھوڑ دیا ۔ میا خلیفہ کے مطابق بعد میں احساس ہوا کہ کچھ غلطیاں معافی کے لائق نہیں ہوتیں ، لیکن وقت سبھی زخموں کو ٹھیک کردیتا ہے اور اب چیزیں ٹھیک ہورہی ہیں ۔ میا خلیفہ کا کہنا تھا کہ ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں میرے تجربات سے وابستہ ایک انٹرویو کے بعد کئی لوگ مجھ سے رابطہ کرنے لگے ، کئی ای میلس آئے ، میرے منیجر اس طرح کے موضوع سے وابستہ ای میل چیک کرتے اور فلٹر کرنے کے بعد مجھے بھیجتے تھے ۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *