جنازہ پر یہاں ہوتا ہے فحش رقص، وجہ جان کر رہ جائیں گے حیران

Share Article

 

ہمارے ملک میں انتقال ہونے کے بعد کچھ دنوں تک غم منانے کی روایت رہی ہے. لیکن دنیا میں ایک ملک ایسا بھی ہے جہاں میت کو دفناتے وقت لواحقین رقص کرتے نظر آتے ہیں۔ کیوں چونک گئے نہ … تو چلئے آپ کو بتاتے ہیں اس جگہ کے بارے میں۔

 

دراصل یہ عجیب و غریب روایت چین کے کچھ دیہی علاقوں میں ادا کیا جاتا ہے۔ جہاں کسی شخص کی موت ہونے پر جنازہ کے دوران فحش رقص کروایا جاتا ہے۔لیکن اب تبدیل دور میں یہ روایت بھی جدید شکل لے چکی ہے۔اس طرح میں کسی خاتون کے شوہر کی موت ہونے پر بیوی کو اپنے پٹی ڈانسرس کو بلاتی ہے. جہاں یہ سبھی مل کر رونے کا ڈرامہ کرتے ہیں. اس کے پیچھے ان خواتین کا انداز ہے کہ ایسا کرکے وہ اپنے شوہر کو آخری تحفہ دیتی ہیں۔

 

چین کے دیہی علاقوں میں یہ روایت برسوں سے چلی آ رہی ہے. یہاں کسی شخص کی موت پر لڑکیاں فحش رقص جنازہ کا حصہ بن چکا ہے. یہ لڑکیاں ویڈیو لاش کے ارد گرد ناچتی نظر آتی ہیں۔ دیہاتیوں کا کہنا ہے کہ لڑکیوں کو فحش رقص کرنے سے مرنے والے شخص کی آخری سفر میں زیادہ لوگ جٹتے ہیں. جس سے مرنے والے کی روح کو سکون ملتا ہے۔

لیکن اب چین کی حکومت اس عجیب و غربت روایت کو غیر قانونی قرار دیتے ہوئے پابندی کرنے کا من بنا چکی ہے. جس سے پٹی ڈانسرس کے سامنے زندگی گزارنے کا بحران کھڑا ہوتا نظر آ رہا ہے. چین کی حکومت نے سال 2006 اور 2015 میں اس رواج پر روک لگانے کے لئے کئی اقدامات اٹھائے تھے. لیکن اس کے باوجود چین کے دیہی علاقوں میں آج بھی یہ روایت جاری ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *