ہاردک کو تھپڑ مارنے والے نے کہا پاٹيدار تحریک کے وقت بیوی حاملہ تھی، ہوئی تھی پریشانی

Share Article

 

سریندر نگر کے ہسپتال میں داخلے بعد ترون نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے یہ بتایا کہ انہوں نے یہ سب کیوں کیا؟ ترون کا کہنا ہے کہ وہ گجرات میں ہاردک کی طرف سے منعقد پاٹيدار تحریکوں سے کافی پریشان تھے۔

 

 

سریندرنگر لوک سبھا انتخابات (Lok Sabha elections 2019) کے پرچار میں مصروف کانگریس لیڈر ہاردک پٹیل پر جمعہ کو ایک نامعلوم شخص نے اسٹیج پر چڑھ تھپڑ مار دیا. جس وقت ہاردک پٹیل سریندر نگر میں کانگریس امیدوار کے لئے ووٹ مانگ رہے تھے اسی وقت یہ حادثہ ہوا ہے. ملزم کا نام ترون گجر بتایا جا رہا ہے. ملزم کو کانگریس کارکنوں نے اسٹیج پر ہی بری طرح مارا پیٹا گیا اور بعد میں پولیس کے حوالے کر دیا. سریندر کے ہسپتال میں داخل ہونے کے بعد ترون نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے یہ بتایا کہ انہوں نے یہ سب کیوں کیا؟ ترون کا کہنا ہے کہ وہ گجرات میں ہاردک کی طرف سے منعقد پاٹيدار تحریکوں سے کافی پریشان تھے۔

 


ترون نے بتایا، ‘جس وقت پاٹيدار تحریک ہوا اس وقت میری بیوی حاملہ تھی، ان کا ہسپتال میں علاج چل رہا تھا. مجھے کا کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا. اس وقت ہی میں نے سوچ لیا تھا کہ میں اس آدمی (ہاردک پٹیل) کو کس طرح بھی سبق سكھاگا. ‘
ترون نے آگے کہا، ‘اس کے بعد ہاردک کی احمد آباد میں ریلی ہوئی، مجھے اپنے بچے کو علاج کے لیے ہسپتال لے کر آنا تھا، لیکن اس دن سب کچھ بند تھا. ہاردک نے سڑکیں، دکانیں سب کچھ بند کروا دیا تھا. کیا ہو رہا ہے؟ یہ گجرات کا ہٹلر ہے کیا؟ ‘
ادھر، سریندرنگر کے ایس پی مہندر باگڑيا نے بتایا، ہاردک پر حملہ کرنے والا شخص کسی بھی سیاسی پارٹی کا رکن نہیں ہے. یہ ایک عام آدمی ہے. اس صورت میں قانون کی طرف سے آگے کی کارروائی کی جا رہی ہے۔
آپ کو بتا دیں کہ گجرات کے سریندر نگر ضلع کے ایک گاؤں میں جمعہ کو ایک انتخابی ریلی میں خطاب کے دوران کانگریس لیڈر ہاردک پٹیل کو ایک نامعلوم شخص نے تھپڑ مار دیا تھا. ہاردک پٹیل نے اسٹیج پر جیسے ہی اپنی تقریر کرنا شروع کر دیا، ایک شخص اچانک اسٹیج پر آیا اور اس نے انہیں تھپڑ مار دیا۔

 

نامعلوم شخص غصے میں دکھائی دے رہا تھا اور وہ تھپر کے بعد پٹیل سے کچھ کہتے ہوئے دکھ رہا تھا. یہاں موجود کانگریس کارکنوں نے اس شخص کو پکڑ لیا اور molested. اس کے بعد وہ متعلقہ شخص کو ریلی کے مقام سے باہر لے کر چلے گئے۔ اس کے بعد نامعلوم شخص کو پولیس کے حوالے کر دیا گیا۔ سریندر نگر لوک سبھا سیٹ سے کانگریس امیدوار سوما پٹیل بھی اس دوران اسٹیج پر موجود تھے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *