GST کی دوسری سالگرہ کے موقع پر ارون جیٹلی نے کہا،’آمدنی بڑھنے پر ہو سکتی ہیں 2 قیمتیں

Share Article

سابق وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے پیر کو کہا کہ آمدنی میں اضافہ کے ساتھ ملک میں جی ایس ٹی کی دو قیمتیں ہو سکتی ہیں۔ تاہم، انہوں نے سنگل سلیب جی ایس ٹی کو یہ کہتے ہوئے مسترد کر دیا کہ ایسا نظام صرف ‘انتہائی امیر ممالک میں ہی ممکن ہے، جہاں غریب لوگ نہیں ہیں۔

جی ایس ٹی کے دو سال مکمل ہونے پر ارون جیٹلی نے بلاگ میں لکھا کہ جیسے ہی آمدنی میں اضافہ ہوتا ہے، یہ پالیسی سازوں کو 12٪ اور 18٪ سلیب کو ایک کی شرح میں ضم کرنے کے لئے موقع دے گا۔ اس طرح جی ایس ٹی میں دو درجہ ہوسکتی ہیں۔

جیٹلی نے کہا کہ بھارت میں جی ایس ٹی کی شرح نہیں ہو سکتی ہے۔ جیٹلی نے بلاگ میں لکھا، ‘جن ممالک میں غربت کی لکیر کے نیچے بڑی تعداد میں لوگ ہیں، وہاں واحد شرح لاگو کرنا ناانصافی ہوگا۔

انہوں نے لکھا کہ براہ راست کر ایک ترقی پسند ہے۔ جتنا زیادہ آپ کماتے ہیں، اتنا زیادہ ادائیگی کرتے ہیں۔ بالواسطہ ایک رگوسیو کرر ہے ہیں۔ جی ایس ٹی نافذ ہونے سے پہلے امیر اور غریب مختلف اشیاء پر ایک ہی ٹیکس ادا کرتے تھے۔

بتا دیں کہ ملک میں بہتری اعتراض اور خدمت کر (جی ایس ٹی) کو لاگو ہوئے آج دو سال پورے ہو گئے ہیں۔ جی ایس ٹی کو ایک جولائی، 2017 کو لاگو کیا گیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *