آندھرا پردیش کے سابق اسپیکر نے کی خودکشی، اسمبلی سے فرنیچر چوری کا لگا تھا الزام

Share Article
Former Andhra Pradesh speaker commits suicide, accused of stealing furniture from assembly

حیدرآباد کے ایک ہسپتال میں نازک حالت میں ان کو علاج کے لئے لایا گیا تھا۔ یہاں ان کا علاج چل رہا تھا، علاج کے دوران ان کی موت ہو گئی۔

آندھرا پردیش کے سابق اسپیکر كوڈیلا شیوا پرساد کا پیر کو حیدرآباد کے ایک ہسپتال میں انتقال ہو گیا۔ اسپیکر شیوا پرساد پر وائی ایس آر کانگریس کی حکومت نے بدعنوانی کے الزام لگائے تھے۔ اس کے بعد انہوں نے خودکشی کی کوشش کی تھی۔ حیدرآباد کے ایک ہسپتال میں نازک حالت میں ان کے علاج کے لئے لایا گیا تھا۔ یہاں ان کا علاج چل رہا تھا۔ علاج کے دوران ان کی موت ہو گئی۔ كوڈیلا پر اسمبلی سے فرنیچر چرانے کا الزام لگا تھا۔

وزیر اعلی كے سی آر نے سابق اسپیکر شیوا پرساد کی موت پر غم کا اظہار کیا۔ انہوں نے ان کے خاندان کے تئیں گہری ہمدردی کا اظہار کیا۔ انہوں نے روح کو امن دینے کے لئے بھگوان سے دعا کی۔ آندھرا پردیش کے سابق اسمبلی اسپیکر اور ٹی ڈی پی لیڈر نے اپنے حیدرآباد رہائش گاہ پر خودکشی کی کوشش کی تھی۔سنگین حالت میں بسوا تركراما ہسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔

كوڈیلا خاندان کرپشن اور بے ضابطگیوں کا سامنا کر رہا تھا اور وائی ایس آر کانگریس کے اقتدار میں آنے کے بعد ان کے بیٹے اور بیٹی کے خلاف معاملے درج کئے گئے تھے۔ كوڈیلا پر اسمبلی کے فرنیچر چوری کرنے کا الزام تھا۔ بی جے پی میڈیا سیل کی جانب سے غم تعزیت کا اظہار کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ یہ جان کر حیرانی ہوئی کہ سابق وزیر، سابق اے پی اسپیکر مسٹر شیوا پرساد نے خود کشی کر لی ہے۔ اس سینئر سیاستدان کی بدقسمتی انتقال پر دلی تعزیت کا اظہار کرتے ہیں۔ ان کی روح کو امن ملے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *