پہلی بار اوپننگ کرنے اترے ہنوما وہاری ہوئے بائونسر کا شکار

Hanuma Vihari

ٹیم انڈیا اور آسٹریلیا کے درمیان تاریخی میل برن کرکٹ گراؤنڈ پر باکسنگ -ڈے ٹیسٹ کھیلا جا رہا ہے۔ ہندوستان کی طرف سے ہنوما وهاري پہلی بار ٹیسٹ میں اوپننگ کرنے اترے، لیکن انہیں سخت چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑا۔ ہنوما وهاري ایک تیز باؤنسر کا شکار ہوئے، جسے دیکھ مداح دنگ رہ گئے۔ ایک لمحے کے لئے مداح کے درمیان مایوسی چھا گئی کہ وهاري ٹھیک ہیں یا نہیں۔

 

آسٹریلیا- نیوزی لینڈ کے لیےٹیم انڈیا کا اعلان، مہندر سنگھ دھونی کی واپسی

 

وهاري کے ہیلمیٹ پر جیسے ہی گیند لگی تو میدان پر فوری طور پر ہی ان کا علاج شروع کیا گیا۔ اگرچہ، ہندوستانی بلے باز نے کسی طرح چوٹ کی شکایت نہیں کی اور انہوں نے دوبارہ بلے بازی شروع کی۔ یہ واقعہ ہندوستانی پاری کے 13 ویں اوور کا ہے۔ پیٹ کمینس نے اوور کی تیسری گیند تیز رفتار سے ڈالا، جس میں ہنوما کی توقع سے زیادہ اچھال تھی اور وہ گیند سے خود کو دور کرنا چاہتے تھے۔

 

ٹینس اسٹارثانیہ مرزا نے شیئرکی بیٹے اذہان کی پہلی تصویر

حالانکہ وہ اس میں کامیاب نہیں ہوئے اور گیند براہ راست جاکر ہیلمیٹ پر لگی۔ گیند ہنوما وهاري کے ہیلمیٹ کے آخری حصے میں لگی، لیکن وہ بال بال بچ گئےدونو بلے بازوں نے اس میں Bouncer پر 1 رن دوڑ کر لیا۔
ہنوما کو جب گیند لگی تو آسٹریلیائی کھلاڑی بھی ان کے پاس پہنچے۔حالانکہ ہنوما نے کسی طرح کی چوٹ سے انکار کیا اور کچھ دیر کے بعد میچ دوبارہ شروع ہوا۔ہنوما خوش قسمت رہے کہ گیند ان کے ہیلمیٹ پر لگی۔ اگر گیند ان کے سر میں لگتی تو سنگین معاملہ ہو سکتا تھا۔ آسٹریلیائی کرکٹر فل ہیوز کی موت میں Bouncer کی وجہ سے ہی ہوئی تھی، جس کے بعد سے ہیلمیٹ پر گیند لگنے کے بعد بھی خوف کی حالت بن جاتی ہے۔
ہنوما وهاري بڑی پاری کھیلنے میں ناکام رہے اور 66 گیندوں میں 8 رنز بنا کر پویلین لوٹے۔ وهاري Bouncer گیند پر ہی آؤٹ ہوئے۔ پیٹ کمنس نے شاندار بائونسر ڈالا، جو ہنوما کے گلو پر لگی، فنچ نے دوسری سلپ میں آسان کیچ لپکا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *