آخر کار ساتھ نظر آئیں گے کپل شرما اور ڈاکٹر مشہور گلاٹی

Share Article

 

کپل شرما اور سنیل گروور کے چاہنے والے کے لئے یہ بے حد خوشی کی بات ہے اور دلچسپ نظارہ ہونے جا رہا ہے۔

 

View this post on Instagram

Suit @primaczar Styled by @jignajn

A post shared by Sunil Grover (@whosunilgrover) on

سنیل گروور، دی کپل شرما شو پر واپس آ چکے ہیں۔ لیکن وہ بطور ڈاکٹر مشہور گلاٹی یا گتھی کے کردار میں نہیں بلکہ ایک سیلیبریٹی کے طور پر نظر آئیں گے۔ سنیل گروور نے کپل کے جس شو کے ساتھ ملک بھر میں زبردست کامیابی حاصل کی اب اسی شو پر کپل شرما ان کی مہمان نوازی کرتے نظر آئیں گے۔ رپورٹ کے مطابق، سنیل اپنی فلم ‘بھارت کو پروموٹ کرنے پہنچیں گے۔ سلمان خان اور کٹرینہ کیف کے ساتھ ہی سنیل بھی اس فلم میں مہمان کے طور پر نظر آئیں گے۔ ظاہر ہے، کپل کے چاہنے والوں کے لئے یہ بے حد خوشی کی بات ہوگی اور دلچسپ نظارہ ہوں گے۔

 

Image result for sunil grover and kapil sharma

 

غور طلب ہے کہ سنیل کے شو ‘کانپور والے كھوراناج کے بند ہونے پر افواہوں کا دور شروع ہوا تھا کہ سنیل جلد کپل شرما کے شو پر واپس کر سکتے ہیں۔ اگرچہ اسٹار پلس کی شو ڈائریکٹر پریتی سيموز نے صاف کیا کہ سنیل فلم ‘بھارت کی شوٹنگ کے بعد ‘کانپور والے كھواناج کے ایپسوڈس کےشوٹ کو پورا کریں گے۔فی الحال سنیل کا کامیڈی شو آن ائیر نہیں چل رہا ہے لیکن کچھ وقت میں یہ شو اپنے باقی ایپسوڈس کے ساتھ واپسی کرے گا۔ حالانکہ یہ بھی سچ ہے کہ سنیل کی ملک بھر میں مقبولیت کے چلتے کپل انہیں جلد سے جلد اپنے شو پر واپس لانا چاہتے ہیں۔

 

Image result for sunil grover in film bharat

 

کپل نے انڈیا ٹوڈے کے انٹرویو میں امید ظاہر کی تھی کہ سنیل ان کے شو پر واپس آ سکتے ہیں۔ انہوں نے کہا تھا، ‘آپ پرانی باتوں کو چھوڑیئے۔ سنیل میرا دوست ہے اور اس کے پاس کچھ فلم کی کمیٹمنٹس ہیں۔ وہ سلمان خان کی فلم بھارت میں کام کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ وشال بھاردواج کی فلم پٹاکھابھی تیار ہے۔میں ان سے ملا ہوں اور ان کے ساتھ میں نے شو کا کانسپٹ بھی شیئر کیا تھا۔ انہوں نے اپنی كمٹنمٹس کے بارے میں بتایا تھا لیکن ہمیں اپنا شو دیوالی تک شروع کرنا ہے۔ فلموں کی كمنٹمٹس اکثر 30-40 دنوں کی ہوتی ہے۔ آپ بزی شیڈول سے فارغ ہوتے ہی وہ ہمارے شو جوائن کر سکتے ہیں۔ ‘

 

Image result for sunil grover in film bharat

سنیل گروور نے بھی اپنے بیان سے امید ظاہر کی تھی کہ وہ کپل کے شو پر واپس کر سکتے ہیں۔ انہوں نے کہا تھا، ‘کپل کا شو آ رہا ہے اور میری دعائیں ان کے ساتھ ہیں۔ کپل ایک بہترین انٹرٹینر ہیں جو لوگوں کو بہت ہنساتے ہیں۔ اگر بھگوان نے چاہا تو یقینا ہم دوبارہ ساتھ کام کریں گے۔

 

Image result for sunil grover in film bharat

سنیل گروور اور کپل شرما کی باتوں سے صاف ظاہر ہے کہ جلد ہی ایک بار پھر ناظرین کو کپل شرما کے شو پر ڈاکٹر گلاٹی کا جلوہ دیکھنے کو مل سکتا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *