الزام ہے کہ ایس پی ممبر پارلیمنٹ اعظم خاں کے گھر کے قریب فرضی بوتھ ایجنٹ پکڑے گئے ہیں. پولیس سب کو حراست میں لے کر پوچھ گچھ کر رہی ہے۔
یوپی میں اسمبلی کی 11 نشستوں پر ضمنی انتخابات ہو رہا ہے. رامپور صدر سیٹ پر بھی ضمنی انتخابات کے تحت آج ووٹنگ جاری ہے. اس دوران یہاں ایس پی ممبر پارلیمنٹ اعظم خاں کے گھر کے قریب فرضی بوتھ ایجنٹ پکڑے گئے ہیں. پولیس سب کو حراست میں لے کر پوچھ گچھ کر رہی ہے۔
رام پور کے ضلع مجسٹریٹ انجنے کمار سنگھ نے نیوز ایجنسی آئی اے این ایس کو بتایا کہ اب تک جو معلومات ملی ہے ایک آزاد امیدوار جاوید کے سارے ووٹ ایجنٹ فرضی ہیں. ان میں سے 20 ایجنٹ کو گرفتار کیا گیا ہے، جو آزاد امیدوار جاوید کے لئے بنائے گئے تھے. ان کا جاوید سے کوئی لینا دینا نہیں ہے. یہ سماج وادی پارٹی کے ہی کارکن ہیں۔
بتایا جا رہا ہے کہ ایسا ہی ایک کانگریس امیدوار کا ایجنٹ پکڑا گیا ہے جو آزاد امیدوار کے نام سے ایجنٹ بنایا گیا تھا. ڈی ایم کا کہنا ہے ان تمام سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے. ووٹروں کو بہکانے کی وجہ جاوید کو بھی حراست میں لے کر پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔
ڈی ایم نے بتایا کہ تین ڈی ایل او بھی پکڑے گئے ہیں، جن کے نام کی حد راٹھور، تعزیہ اور ممتاز ہیں. یہ ہادی جونیئر ہائی اسکول کے پولنگ مرکز میں ڈیوٹی کر رہے تھے. الزام ہے کہ یہ سرکاری پرچی اشتراک کے بجائے کچی پرچی بانٹ رہے تھے، جن سے ڈیوڈ ملی بینڈ پوچھ گچھ کر رہے ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here