سابق بیوی ریحم نے عمران خان پر لگائے سنگین الزام، کہا- وہ بے حد ہی کمزور انسان ہیں

وزیر اعظم بننے کے بعد سے عمران خان ہر محاذ پر ناکام رہے ہیں۔ پاکستان اقتصادی محاذ پر بھی اپنے سب سے مشکل دور سے گزر رہا ہے۔

نئی دہلی: جموں و کشمیر پر بھارت حکومت کے فیصلے کے بعد ہی پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان سب کے نشانے پر ہیں۔ پاکستانی صحافی اور عمران خان کی سابق بیوی ریحم خان نے ان پر سنگین الزام لگاتے ہوئے ان کے رویہ کو اس فیصلے کے لئے ذمہ دار ٹھہرایا ہے۔

ریحم خان کا خیال ہے کہ عمران خان کے رویے کی وجہ سے ہی مودی حکومت نے کشمیر کو لے کر بڑا قدم اٹھایا ہے۔ انہوں نے کہا ‘ ہمیں بچپن سے یہی بتایا گیا تھا کہ کشمیر پاکستان کا بنے گا۔ لیکن اب کشمیر کا سودا ہو گیا ہے۔

ریحم نے کہا ہے کہ مودی حکومت کشمیر کو لے کر کوئی بڑا فیصلہ لے سکتی ہے اس بات کی بھنک ان سے پہلے ہی تھی۔ ریحم نے کہا مودی جو چاہتے تھے انہوں نے وہ کیا۔ مودی کو آرٹیکل 370 ہٹانے کے لئے اکثریت ملا تھا اور انہوں نے وہی کیا۔

ریحم نے عمران خان کی جانب سے مودی کی طرف بڑھائے گئے دوستی کے ہاتھ کو بھی نشانہ بنایا۔ انہوں نے کہا جب عمران خان کو بھی معلوم تھا کہ مودی ایسا قدم اٹھا سکتے ہیں تو انہوں نے دوستی کی پہل کیوں کی۔ عمران خان سب جانتے تھے پر انہوں نے کچھ نہیں کیا۔ اس سے پتہ لگتا ہے کہ وہ کسی کام کو کرنے کے قابل نہیں ہیں اور انتہائی کمزور ہیں۔

ریحم خان پہلے بھی ارمان خان پر الیکشن میں دھاندلی اور جنسی تشدد جیسے سنگین الزام لگا چکی ہیں۔ ریحم خان نے یہ تمام الزام عمران خان پر اپنی کتاب میں لگائے تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *