ای وی ایم میں خرابی کے بغیر اتنی بڑی جیت ممکن نہیں؛ بھونیشور پرساد مہتا

Share Article

 

سی پی آئی (بھارتی کمیونسٹ پارٹی) کے ریاستی سکریٹری بھونیشور پرساد مہتا نے کہا کہ وزیر اعظم مودی نے ملک کے عوام کو گمراہ کر ووٹ حاصل کیا ہے۔ انہوں نے ووٹروں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ عوام کا فیصلہ سر آنکھوں پر۔

 

پیر کو وہ ریاستی دفتر کے آڈیٹوریم میں پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ انتخابات میں ہار جیت لگی رہتی ہے۔ مہاگٹھ بندھن کے سوال پر مہتا نے کہا کہ کانگریس کی سیاسی سازش کی وجہ سے پورے اپوزیشن جماعتوں کو نقصان اٹھانا پڑا ہے۔ اس کے لئے مکمل طور پر کانگریس ذمہ دار ہے۔ مہتا نے دعوی کیا کہ ای وی ایم میں خرابی کے بغیر اتنی بڑی جیت ناممکن ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملک کے 21 اہم اپوزیشن جماعتوں کے رہنماؤں نے الیکشن کمیشن سے ای وی ایم بین کرنے کی مانگ کی تھی لیکن کمیشن نے سرے سے اس مانگ کوخارج کر دیا۔

 

انہوں نے کہا کہ پارٹی عوام کے سوالوں کو لے کر مسلسل جدوجہد کرتی رہے گی۔ اسمبلی کے انتخابات کے سوالوں پر جواب دیتے ہوئے مہتا نے کہا کہ کانگریس پر انحصار کرنا بیکار ہے۔ تمام لیفٹ پارٹیوں کے ساتھ مل کر الیکشن لڑیں گے۔ پریس کانفرنس میں پارٹی کے اسسٹنٹ سیکرٹری مہندر پتھکے، راجندر یادو، کد سنگھ، پی پانڈے اور اجے سنگھ شامل تھے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *