انتخابی اتحاد: شیلا دکشت نے کہا براہ راست آکر بات کریں، پیچھے سے باتیں کیوں بنا رہیں کیجریوال

Share Article

 

دہلی میں کانگریس کی طرف سے عام آدمی پارٹی سے اتحاد کرنے سے انکار کئے جانے کے اروند کیجریوال کے بیان پر شیلا دکشت نے دی ردعمل ۔

 

Image result for sheila dixit and arvind kejriwal

نئی دہلی: دہلی کانگریس کی صدر اور سابق وزیر اعلی شیلا دکشت نے کہا ہے کہ اروند کجریوال اگر اتحاد چاہتے ہیں تو براہ راست مجھ سے آکر بات کریں۔ ان کا کانگریس سے کوئی بات نہیں ہوئی ہے۔ شیلا دکشت نے جمعرات کو اپنے بات چیت میں کہا کہ وہ عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کے اس بیان پر رائے دے رہی تھیں جس میں انہوں نے کہا تھا کہ ‘ہم کانگریس سے اتحاد کی بات کرتے کرتے تھک گئے ہیں، لیکن اس نے ہمارے ساتھ اتحاد نہیں کیا۔ ‘ کیجریوال نے یہ بات ایک اجتماع میں کہی۔

 

Image result for sheila dixit and arvind kejriwal

کیجریوال کے بیان کو لے کر شیلا دکشت نے کہا کہ ‘اروند کیجریوال سے کانگریس کی کوئی بات نہیں ہوئی۔ میں ریاستی صدر ہوں، مجھ سے تو کبھی نہیں پوچھا۔ راہل گاندھی جی کی بات ہوئی ہوتی تو وہ مجھ سے بتاتے۔ ‘ انہوں نے کہا کہ ‘کیجریوال بتائیں کہ کس سے بات ہوئی ہے؟ اروند چاہتے ہیں تو براہ راست آکر بات کریں۔ پیچھے سے باتیں کیوں بناتے ہیں؟

 

Image result for sheila dixit and arvind kejriwal

شیلا دکشت سے یہ پوچھے جانے پر کہ اگر اب کیجریوال آئیں تو کیا آپ بات کریں گی؟ انہوں نے کہا کہ وہ آئیں تو بات کریں آپ نے ہی بتایا کہ بیان دیا ہے۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے دارالحکومت کے چاندنی چوکی پر ایک جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ ‘اتحاد کے لئے ہم کانگریس سے بات کر-کرکے تھک گئے۔ لیکن کانگریس نے ہمارے ساتھ اتحاد نہیں کیا۔ کانگریس دہلی اور اتر پردیش میں بی جے پی کو جتانا چاہتی ہے۔

Image result for sheila dixit and arvind kejriwal

 

کیجریوال نے یہ بھی کہا کہ ‘اگر مجھے یہ اعتماد ہو جائے کہ دہلی میں بی جے پی کو کانگریس ہرا دے گی تو میں ساتوں نشستیں چھوڑ دوں گا، انہوں نے عوام سے خطاب کرتے ہوئے کہا، ‘ہم کانگریس کو بول بول كر تھک چکے ہیں کہ اتحاد کر لو، اتحاد کر لو … ان کی سمجھ میں نہیں آ رہا۔تم سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ اتحاد ہونا چاہئے کہ نہیں؟ ‘ اس جلسہ عام میں موجود لوگوں نے کہا، ‘ہونا چاہئے۔

 

Image result for sheila dixit and arvind kejriwal

ذرائع کی مانیں تو گزشتہ ہفتے این سی پی سربراہ شرد پوار کے گھر اپوزیشن جماعتوں کے اجلاس میں کانگریس کے سربراہ راہل گاندھی نے عام آدمی پارٹی کے ساتھ اتحاد کو لے کر اپنا رخ صاف کرتے ہوئے کہا تھا کہ کانگریس کی دہلی یونٹ عام آدمی پارٹی کے ساتھ اتحاد نہیں چاہتی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *