ڈی یو نے گیسٹ ٹیچرس کا اعزازیہ 50 فیصد بڑھانے کے لئے کالجوں کو بھیجا سرکلر

Share Article

 

دہلی یونیورسٹی (ڈی یو) نے کالجوں کو گیسٹ ٹیچرس کے اعزازیہ بڑھانے کے سلسلے میں سرکلر بھیجا ہے۔ یہ ڈی یو کے مختلف کالجوں میں تعلیم سر گرمیوں میں مصروف ہزاروںگیسٹ ٹیچروں کے مفاد میں ہے۔ یونیورسٹی گرانٹ کمیشن (یو جی سی) نے گیسٹ ٹیچرس کا اعزازیہ جنوری- 2019 سے 50 فیصد بڑھا تھا۔ دہلی یونیورسٹی کے رجسٹرار ترون کمار داس نے ڈین، شعبہ جاتی، ڈائریکٹر، فیکلٹی، محکمہ سینٹرز اور کالجوں کے پرنسپل کو گیسٹ ٹیچرس کے اعزازیہ میں اضافہ کے تناظر میں سرکلر بھیجا ہے۔ کالجوں کو سرکلر کو فوری طور پر اثر کے ساتھ لاگو کرنے کو کہا گیا ہے۔ اس کے نافذ ہونے کے بعد کالجوں کو یو جی سی گائڈلائنس کے مطابق ہی تقرری کرنے کو کہا ہے۔

 

Image result for delhi university

قابل ذکر ہے کہ یو جی سی کے سکریٹری نے ملک بھر کی مرکزی یونیورسٹیوں، ریاست، اعزازی یونیورسٹیوں کے علاوہ امدادی تعلیمی اداروں کے رجسٹر شدگان کو 28 جنوری کو سرکلر بھیجا تھا۔ اس سرکلر میں مہمان اساتذہ کو دیے جانے والے اعزازیہ کو 50 فیصد اضافہ کیا گیا تھا۔ انہیں پہلے زیادہ سے زیادہ 25 ہزار روپے دیے جا سکتے تھے، جو بڑھ کر 50 ہزار روپے ہیں۔

 

Image result for delhi university

یو جی سی سرکلر میں ساتویں پیش کمیشن کے تحت یونیورسٹیوں اور کالجوں میں ملازم گیسٹ فیکلٹی کے اعزازیہ میں اضافہ اس طرح ہے۔گیسٹ فیکلٹی کے اعزازیہ کو فی لیکچر 1000 سے بڑھا کر 1500 جبکہ ہرمہینہ زیادہ سے زیادہ 50,000 کر دیا گیا ہے۔گیسٹ ٹیچرس کو پہلے 25,000 ہزار روپے ملتے تھے اور فی لیکچر 1000 دیے جاتے تھے۔ یو جی سی کے نوٹس جاری ہونے کے بعد انہیں 1500 روپے فی لیکچر کے مطابق اعزازیہ دیا جائے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *