یوگی جی کی جیل میں ڈرگس پارٹی، مئو جیل میں مجرموں کی موج

Share Article

 

مئو: یوگی کی جیل میں مجرموں کی عیاشی کے ویڈیو پہلے بھی آپ دیکھ چکے ہیں۔ اب ایک اور تازہ ویڈیو دیکھئے، اناؤ کے بعد اب مئو کی جیل میں ڈرگس پارٹی کی تیاری چل رہی ہے۔ پڑيوں میں باندھ جا رہا یہ ڈرگس مئوجیل بھیجا جانا ہے۔ یہ یوگی جی کی جیل ہے۔ یہاں مجرم ہوا میں بندك لہراتے ہیں۔ دارو پارٹی ہوتی ہے۔ لوگ دھڑلے سے موبائل فون پر بات کرتے ہیں۔یعنی جیل میں مجرموں کی بھرپور موج ہے، تو بھلا یہ مجرم جیل میں رہنا کیوں نہیں پسند کریں گے؟ جب جیل ہی ان کا آفس بنا گیا ہے۔

مئو جیل کا ویڈیو وائرل ہوا۔ اس کے بعد جیل انتظامیہ کی کرکری ہو گئی۔ پھر سوال اٹھنا لازمی تھا کہ کیا یوپی کی جیل میں گانجہ، چرس اور افیون دھڑلے سے بکتا ہے؟ جس کے بعد جیل انتظامیہ اور یوپی پولیس حرکت میں آ گئے اور ویڈیو کی تحقیقات شروع ہو گئی۔

یوپی کی جیل میں مجرموں کی عیش ہے۔ اناؤ کے بعد اب مئوجیل کا ویڈیو وائرل ہو رہا ہے۔ ویڈیو میں صاف دیکھ رہا ہے کہ مئوجیل میں پیسے کے دم پر چرس، گانجہ اور افیون کے ساتھ ساتھ کچھ بھی خریدا جا سکتا ہے۔

مئو جیل کا ویڈیو وائرل ہوا۔ اس کے بعد جیل انتظامیہ کی کرکری ہو گئی۔ پھر سوال اٹھنا لازمی تھا کہ کیا یوپی کی جیل میں گانجہ، چرس اور افیون دھڑلے سے بکتا ہے؟ کیا یوپی کی جیل میں قیدی بے خوف ہوکر موبائل کا استعمال کرتے ہیں؟ کیا یوپی کی جیل میں قیدیوں کو ڈائننگ اور پسند کا کھانا کھانے کی آزادی ہے؟ ویڈیو سے صاف ہے کہ مئوجیل میں نشے کا کاروبار بھی پھل پھول رہا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *