ڈراما: دیپک کلال کی آئی شامت، راکھی ساونت کی نند نے کی پٹائی

Share Article

 

کامیڈین دیپک کلال، راکھی ساونت کی شادی کے بعد سے ہی بھڑکے ہوئے ہیں۔ دیپک کلال نے اپنے ایک پرانے ویڈیو میں راکھی ساونت کے NRI تاجر شوہر پر اشتعال انگیز تبصرہ کیا تھا۔ جس کے بعد راکھی، دیپک کلال پر بھڑکی تھیں۔ ابھی راکھی کی نند نے دیپک کلال کی جم کر پٹائی کردی ہے۔

 

ویڈیو میں راکھی ساونت کی نند دیپک کلال کو دھمکاتے ہوئے پوچھ رہی ہیں کہ ‘ تم نے راکھی ساونت کے شوہر کو …. کس طرح بولا؟ تمہاری اتنی ہمت کیسے ہو گئی۔ راکھی ساونت اور رتیش سے معافی مانگو۔

رتیش کی بہن نے دیپک کلال کے بال کھینچے، تھپڑ مارے۔ مار کھانے کے بعد راکھی ساونت کے شوہر رتیش سے دیپک کلال معافی مانگ رہے ہیں۔ دیپک نے بھی انسٹاگرام پر پیٹنے کا یہ ویڈیو کا اشتراک کرتے ہوئے لكھا- ساری۔ اگرچہ راکھی ساونت کی اس مبینہ نند کا چہرہ مکمل طور پر صاف نظر نہیں آ رہا ہے۔ راکھی ساونت کی نند کون ہے یہ بھی ایک دلچسپی کا موضوع ہے۔

دیپک کلال نے کیا کہا؟
دیپک کلال نے ایک ویڈیو میں راکھی کے شوہر کے لئے اشتعال انگیز لفظ کا استعمال کیا تھا۔ دیپک نے کہا تھا ‘ مجھے پتہ چلا ہے رتیش ہ & $ # & @! ہے۔ مجھے کچھ نہیں ہے تیری زندگی ہے، لیکن تیرے جو بڑے بڑے خواب ہیں بچوں کو کرنے کا، 12 بچوں کی کرکٹ ٹیم بنانے کا خواب رتیش کے ساتھ مکمل نہیں ہو گا۔ تو رتیش کو چھوڑ دے۔

دیپک کے اس تبصرہ پر راکھی ساونت خوب بھڑکی تھیں۔ راکھی نے دیپک کو قتل تک کرنے کی دھمکی دے ڈالی تھی۔ راکھی نے دیپک کی کلاس لگاتے ہوئے کہا تھا ‘ میں وفادار ہوں۔ تم کسی بھی پاتال میں چلے جاؤ میں تمہیں ڈھونڈ لوں گی دیپک کلال۔ تو نے میری کالی درگا کی شکل نہیں دیکھی ہےمیں درگا بن کر ترشول سے تیرا ذبح کروں گی۔

شادی کے بعد بھی دیپک کلال، راکھی ساونت کے ساتھ شادی کے خواب دیکھ رہے ہیں۔ وہ اپنی انسٹا پروفائل پر عجیب و غریب ویڈیو کا اشتراک کرتے ہیں۔ اس سے پہلے دیپک کا الزام تھا کہ راکھی نے ان سے 4 کروڑ روپے لئے اور شادی کا وعدہ بھی کیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *