کرناٹک سے ممبئی پہنچے ڈی کے شیو کمار، بولے- دوستوں سے ملنے آیا ہوں

Share Article

ممبئی ایئر پورٹ پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے ڈی شیو کمار نے کہا کہ ہم اپنے دوستوں سے ملنے آئے ہیں۔ ہم سیاست میں ایک ساتھ پیدا ہوئے تھے، ہم سیاست میں ایک ساتھ مریں گے۔ وہ ہماری پارٹی کے رکن ہیں۔ ہم ان سے ملنے آئے ہیں۔

ہفتے بھر سے چل رہا کرناٹک کا سیاسی ڈرامہ ختم ہونے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ ایچ ڈی كمارسوامي سرکار کے وزیر ڈی شیو کمار اور جےڈيی ایس ممبر اسمبلی شولنگ گوڑا بدھ کی صبح ممبئی پہنچ گئے۔ مانا جا رہا ہے کہ ڈی شیو کمار کانگریس اور جےڈی ایس کے باغی اراکین اسمبلی سے ملنے کی کوشش کریں گے۔

ممبئی ایئر پورٹ پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے ڈی کے شیو کمار نے کہا کہ ‘ہم اپنے دوستوں سے ملنے آئے ہیں۔ ہم سیاست میں ایک ساتھ پیدا ہوئے تھے، ہم سیاست میں ایک ساتھ مریں گے۔ وہ ہماری پارٹی کے رکن ہیں۔ ہم ان سے ملنے آئے ہیں۔ ہوٹل کے باہر ممبئی پولیس کو تعینات کیا گیا ہے۔ انہیں اپنا کام کرنے دیں۔ ‘ڈی کے شیو کمار کے ممبئی آنے کی خبر ملنے کے بعد ہی باغی ممبران اسمبلی نے ممبئی پولیس سے اپنی حفاظت کی فریاد کی تھی، جس کے بعد ممبئی پولیس نے ہوٹل کے اندر باہر سیکورٹی بڑھا دی۔ ہوٹل کے باہر پولیس فورس کو تعینات کیا گیا ہے۔ خود ممبئی پولیس کے ڈپٹی کمشنر موجود ہیں۔

غور طلب ہے کہ پالا بدل کر اپنی اپنی پارٹی کو دھوکہ دینے پر آمادہ کرناٹک کے کانگریس اور جےڈی ایس کے باغی ممبر اسمبلی پیر سے مہاراشٹر کے مختلف حصوں میں کیمپنگ۔ 12 ممبران اسمبلی کی ایک دھڑے ممبئی میں ہفتہ کو بنگلور سے چارٹرڈ طیارے سے پہنچا۔ اس کے بعد ایک آزاد امیدوار سمیت دونوں جماعتوں کے ایک ایک رکن اسمبلی اتوار اور پیر کو آئے۔وہ باندرہ کرلا کمپلیکس واقع سوفیٹیل ہوٹل میں ٹھہرے ہوئے ہیں۔

بتایا جا رہا ہے کہ پیر کی شام تمام 14 رکن اسمبلی خاموشی سڑک کے ذریعے گوا کے لئے روانہ ہو گئے۔راستے میں کچھ اور باغی ممبر اسمبلی ان کے ساتھ شامل ہو گئے۔ بعد میں اس گروہ کے تقریباً ایک درجن ممبران اسمبلی ممبئی لوٹ گئےاور اب وہ پوئی علاقے میں واقع رنیسا ہوٹل میں ٹھہرے ہوئے ہیں، جبکہ ان میں سے کچھ اب بھی راستے میں ہیں اور وہ کسی وقت گوا کے لئے نکل سکتے ہیں۔ ایک اور واقعہ میں، سینئر کانگریس لیڈر ڈی كے شیو کمار منگل کو ممبئی پہنچ گئے۔ وہ رنیسا ہوٹل میں ٹھہرے ممبران اسمبلی سے ملیں گے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *